וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לבנדובסקי הכובש המצטיין ביבשת: "הוספנו כל מה שהיה חסר לנו"

עודכן לאחרונה: 6.10.2024 / 19:55

כוכב ברצלונה חגג שלושער ב-32 דקות ועבר את ארלינג הולאנד במאזן בחמש הליגות הבכירות. פליק שיבח: "ברחבה, אין אף אחד טוב ממנו". פראן טורס הפצוע צפוי להיעדר 4-5 שבועות

תיקתקנו, 6.10/ספורט1

העונה המרשימה של רוברט לבנדובסקי בברצלונה תחת האנזי פליק ממשיכה, כשהערב (ראשון) החלוץ הפולני כבש שלושער מול אלאבס ב-32 הדקות הראשונות של המשחק והעלה את מאזן הכיבושים שלו לעשרה שערי ליגה בתשעה מחזורים בלבד. "בלתי ניתן לעצירה", קראה הכותרת ב"ספורט" הקטלאני על לבנדובסקי, כשקבוצתו עוד לפני המחצית עמדה על 29 שערים בתשעה מחזורים - ממוצע של יותר משלושה שערים למשחק.

בסך הכל לבנדובסקי עומד העונה על 12 שערים (ושני בישולים) ב-11 משחקים בברצלונה, וללא ספק חזר לעצמו אחרי תקופה שבה לא הצליח לשחזר את ימיו הגדולים, ותחת פליק שוב נראה במיטבו. עם שערו ה-12 הוא הפך לכובש המצטיין בחמש הליגות הבכירות באירופה, מעל ארלינג הולאנד (11 שערים). סך הכל יש לו 50 שערים ב-78 משחקים במדי בארסה.

הוא רחוק מאוד מיריביו בתחרות על תואר מלך השערים בליגה הספרדית, כשמתחתיו איוזה פרז מוויאריאל עם 6 שערים, בעוד חברו ראפיניה עם חמישה. קיליאן אמבפה גם הוא עם חמישה שערי ליגה העונה, אבל שלושה בפנדלים.

כאמור, שחקן נוסף שפורח העונה בבארסה הוא ראפיניה, שהיום בישל ללבדנדובסקי, והמשיך גם הוא עונה יוצאת מהכלל. ראפיניה העונה עם חמישה שערים וששה בישולים - סך הכל 11 ב-11 משחקים.

רוברט לבנדובסקי, חלוץ ברצלונה, חוגג שער. GettyImages
רוברט לבנדובסקי, חלוץ ברצלונה, חוגג שער/GettyImages
ראפיניה מחבק את רוברט לבנדובסקי, שחקני ברצלונה חוגגים. GettyImages
ראפיניה מחבק את רוברט לבנדובסקי, שחקני ברצלונה חוגגים/GettyImages

"פתחנו היטב והיינו בגישה מאוד התקפית", אמר הסקורר הפולני בסיום ה-0:3. "אם אתה כובש שלישייה במחצית הראשונה, בשנייה אתה יכול להיות רגוע יותר. עבדנו היטב בטרום העונה ויש פה חבורה טובה מאוד, הוספנו את כל מה שהיה לנו חסר. אנחנו משחקים כל שלושה ימים, מעולם לא שיחקתי חמישה משחקים עם הפוגה של יומיים ביניהם. אני מקווה שכל הפצועים יחזרו אלינו אחרי הפגרה ושנחזור חזקים עוד יותר".

האנזי פליק שיבח את החלוץ שלו ואמר: "מבחינתי הוא הטוב מכולם ברחבה, אני מכיר אותו מבאיירן. אמרתי לשחקנים שאסור לטעות היום, זה היה הבסיס לפתיחה הטובה שלנו".

החדשות הרעות מבחינת ברצלונה: פראן טורס נכנס לרשימת הפצועים הארוכה, סובל מקרע בשריר ברגלו וייעדר לפי דיווחים 4-5 שבועות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully