וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שצ'סני עדיין לא בסגל ברצלונה, פליק: "יתרום לנו רבות"

השוער הפולני הרשים באימונים אך לא יתלבש מול אלאבס. ימאל וראפיניה יפתחו (ראשון, 17:15). וגם: סוסיאדד נגד אתלטיקו מדריד

כתבתו של שרון דוידוביץ' על אנדרס אינייסטה/ספורט1

המחזור התשיעי בספרד יסתיים מחר (ראשון), כאשר צפוי יום מרתק עם ארבעת המשחקים האחרונים. ברצלונה תתארח אצל אלאבס, ריאל סוסיאדד תארח את אתלטיקו מדריד ובסביליה יתקיים הדרבי בין סביליה לבטיס. במשחק המוקדם ג'ירונה תארח את אתלטיק בילבאו.

אלאבס - ברצלונה (17:15)

איניאקי פנייה יעמוד בין הקורות של מוליכת "לה ליגה" במשחק החוץ נגד אלאבס, וויצ'ק שצ'סני עדיין לא נכלל בסגל ואת הופעתו הראשונה צפוי לערוך רק נגד סביליה ב-20 באוקטובר, אחרי פגרת הנבחרות. "זו תהיה חוויה נהדרת עבורו", אמר האנזי פליק. "הוא בכושר טוב מאוד, זה נהדר עבורנו לקבל את הניסיון והאיכות שלו. התרשמתי ממנו מאוד. הוא יתרום לנו הרבה, בין היתר בזכות האופי שלו".

מעבר לכך, אחרי ה-0:5 הקליל על יאנג בויז באמצע השבוע בליגת האלופות והמעידה הראשונה בליגה בשבוע שעבר ב-4:2 לאוסאסונה, צפוי פליק לעלות עם כל כוכביו - כולל לאמין ימאל וראפיניה שזכו למנוחה בשבוע שעבר - מול הקבוצה שמולה לא הפסידה במשחק חוץ מאז דצמבר 2001. פרנקי דה יונג לא צפוי לפתוח, אבל ייתכן שיעלה מהספסל משחק שני ברציפות אחרי ששב מפציעה שהשביתה אותו עוד מסוף העונה שעברה.

חבילת סלוללר בזול

למבצע הזה אי אפשר לסרב! 4 מנויים ב-100 וגם חודש ראשון חינם!

לכתבה המלאה
חוליאן אלברס אתלטיקו מדריד. GettyImages
אתלטיקו תצא מההלם אחרי ההשפלה בליסבון? אלברס/GettyImages

ריאל סוסיאדד - אתלטיקו מדריד (22:00)

שני ניצחונות בלבד רשמה ריאל סוסיאדד בכל המסגרות העונה. הבאסקים, שאחרי פגרת הנבחרות יתארחו בבלגרד אצל מכבי תל אביב במסגרת הליגה האירופית, אמנם במחזור הקודם חגגו ב-0:3 על ולנסיה ולקחו נקודות ראשונות העונה בבית אחרי הפסדים לראיו, אלאבס וריאל מדריד, אבל ביום חמישי, שוב בבית, הפסידו לאנדרלכט בליגה האירופית. גם אתלטיקו מדריד מגיעה אחרי הפסד באירופה, היא למעשה הושפלה בגדול ב-4:0 לבנפיקה, ואילו בליגה במשחקה האחרון הצילה שתי נקודות יקרות כאשר חזרה ל-1:1 נגד ריאל מדריד בדקה ה-90+5, במה שהיה התיקו הרביעי שלה בשמונה מחזורי ליגה. רובין לה נורמן, כמו גם יורנטה ואספיליקואטה, עדיין לא חזרו לאימונים וצפויים להיעדר.

משחקים נוספים:

ג'ירונה - אתלטיק בילבאו (15:00)
סביליה - בטיס (19:30)

המחזור העשירי ייצא לדרך ב-18 באוקטובר, לאחר חלון הנבחרות שתתחיל השבוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully