וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אני מקווה שתמותו": פרטים חדשים על השחקן שהתגרה במכבי ת"א

בדנמרק מביאים את גירסת מכבי תל אביב: מתברר שהקשר לא קרא רק "Free Palestine" והביא למהומה של ממש. בקבוצתו מכחישים, אופ"א תגיב?

תקציר: מכבי תל אביב - מיטיולן 2:0/ספורט1

פרטים חדשים נחשפים משולי המשחק של מכבי תל אביב מול מיטיולן בליגה האירופית. במהלך ובסיום המשחק, קרא שחקן הקבוצה הדנית "Free Palestine" אל עבר שחקני האלופה הישראלית, שטענו היום (ראשון) בתקשורת הדנית שהפרשה לא הסתיימה שם.

"נציגים של המועדון הישראלי מספרים שחלק מהשחקנים טענו ששימשיר צעק לעברם, 'אני מקווה שתמותו' במהלך ואחרי המשחק", נכתב. לפי אתר "בולד", מהומה החלה בסיום המשחק בין שימשיר וחלק משחקני האלופה הישראלית, ביניהם ניר ביטון. שחקנים אחרים דאגו להפריד ולמנוע קטטה של ממש.

בעוד הצוות המקצועי של מיטיולן טען כי לא היה מודע לפרשה, וגם שימשיר עצמו סירב להגיב, הדנים הוציאו הודעה רשמית ובה נטען: "הרבה נאמר ונכתב על המשחק, אבל אנחנו לא מאשרים את גירסת מכבי תל אביב ומרכזים את כל מאמצינו כרגע רק במשחק הקרוב מול ברונדבי".

לטענת אנשי מכבי תל אביב, המהומה התרחשה לעיני נציגים של אופ"א שנכחו במשחק. מגוף הכדורגל האירופי נמסר בתגובה כי הם עדיין עוברים על הטענות שהוגשו.

שחקן מכבי תל אביב סתיו למקין, לפני שחקן מיטיולן, אראל שימשיר. רויטרס
פרטים חדשים נחשפים. שימשיר/רויטרס

בסוף השבוע הביאו בטורקיה את הצד של השחקן לאירועי המשחק נגד מכבי תל אביב, וטענו כי "שימשיר נפצע והוחלף בגלל מרפק מכוער ומכוון של סתיו למקין" והוסיפו כי "הפרובוקציה של הישראלים נמשכה במסדרונות חדרי ההלבשה, שם שימשיר הותקף במכות על ידי השחקנים הישראלים".

שימשיר בן ה-22 נולד בדנמרק להורים טורקים, וייצג את דנמרק כמעט בכל הנבחרות הצעירות. כשהגיע לגיל המתאים לנבחרת הצעירה, הוא שינה את דעתו והחל לייצג את טורקיה, שם הוא צפוי לקבל בקרוב זימון בכורה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully