וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוכנים לישראל: שלושער לתוראם באינטר ולרטגי באטאלנטה

חלוץ נבחרת צרפת כיכב ב-2:3 של האלופה על טורינו. חלוץ נבחרת איטליה הבריק ב-1:5 נגד האקסית גנואה, ליאור קאסה לא שותף במדי האורחת

תקציר: אינטר - טורינו 2:3/ספורט1

המחזור השביעי בליגה האיטלקית התחיל אתמול (שישי) עם ניצחון של נאפולי נגד קומו המפתיעה והערב אינטר ניצחה 2:3 את טורינו במשחק שבו מרכוס תוראם כבש שלושער. לפני כן אטאלנטה הביסה את גנואה 1:5 במפגן משכנע שגם בו היה שלושער של מתאו רטגי.

מרכוס תוראם אינטר חוגג. GettyImages
שלושער ראשון במדי אינטר. מרכוס תוראם/GettyImages

אינטר - טורינו 2:3

לאוטרו מרטינס חזר לאחרונה לכושר ההבקעה המוכר שלו באינטר אחרי קיץ שוחק עם נבחרת ארגנטינה. אלא שהמשחק הערב היה שייך לשחקן אחד: מרכוס תוראם. החלוץ הצרפתי הבריק עם שלושער ראשון במדי אינטר ועלה לראש טבלת המבקיעים באיטליה עם שבעה כיבושים כמו מתאו רטגי, שגם הוא כבש שלושער מוקדם יותר היום. הסכר נפרץ אחרי שגיז'רמו מריפאן הצ'יליאני הורחק (20) אצל האורחים ואז החלה ההצגה של תוראם שכבש כעבור חמש דקות והכפיל בנגיחה (35). דובאן ספאטה צימק כעבור דקה אבל אחרי שעה של משחק תוראם דחק את ה-1:3 וקיבל תשואות מאוהדי אינטר. אלא שלמרות ששיחקה בעשרה שחקנים החל מהדקה ה-20, טורינו שוב הצליחה לצמק מפנדל של ניקולה ולאשיץ' והלחיצה מאוד את המארחים, שהניעו כדור והשיגו ניצחון ששמר אותם במקום השני, מרחק שתי נקודות מנאפולי המוליכה. טורינו, שפתחה מצוין את העונה ונשמה אוויר פסגות, נחלה הפסד שני רצוף והידרדרה למקום השישי.

sheen-shitof

עוד בוואלה

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

אטאלנטה - גנואה 1:5

בזמן שרן בן שמעון סובל מבעיות בחלק הקדמי של נבחרת ישראל לקראת המשחקים נגד צרפת ואיטליה בליגת האומות, ללוצ'אנו ספאלטי דווקא יש הרבה אופציות. אחת מהן היא מתאו רטגי, שהיום הבריק נגד האקסית עם שלושער ובישול. החלוץ בן ה-25 נרכש מגנואה באוגוסט תמורת 20 מיליון יורו והיום הגיע ל-6 שערי ליגה עם כיבושים בדקות 24, 50 ו-74 (פנדל). בתווך הוא גם בישל לאדרסון (60). מארטן דה רון קבע 0:5 בדקה ה-80, לפני שג'ף אקהטור צימק (83), ליאור קאסה ישב על הספסל של גנואה ולא שותף.


אודינזה - לצ'ה 0:1
לאודינזה: ז'ורדן זמורה (75)

שחקן אטאלנטה, מתאו רטגי. Image Photo Agency, GettyImages
הצגה. רטגי/GettyImages, Image Photo Agency

צפו בניצחון של נאפולי

תקציר: נאפולי - קומו 1:3/ספורט1

משחקי יום ראשון באיטליה:

יובנטוס - קליארי
בולוניה - פארמה
לאציו - אמפולי
מונצה - רומא
פיורנטינה - מילאן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully