וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נאפולי תנסה לברוח בצמרת, אינטר במבחן משמעותי בבית

מוליכת הטבלה תארח את קומו המפתיעה (ו', 19:30, ספורט4) ותוכל להגדיל את הפער מיובנטוס ל-4 נקודות. האלופה במשחק קשה נגד טורינו (ש', 21:45, ספורט1)

תקציר: אודינזה - אינטר 3:2/ספורט1

המחזור השביעי בליגה האיטלקית יתחיל כבר הערב (שישי, 19:30, ספורט4) כשנאפולי תארח את קומו המפתיעה במטרה להגדיל את הפער בפסגת הטבלה. בשבת, אינטר וטורינו ינסו להיצמד אליה במשחק מסקרן.

נאפולי - קומו (שישי, 19:30, ספורט4)

אחרי ההפסד לורונה במחזור הפתיחה, הרבה סימני שאלה עלו סביב אנטוניו קונטה. מאז, נאפויל חיברה חמישה ניצחונות בשישה משחקים בכל המסגרות ועלתה לפסגת הטבלה, כשהיא לחלוטין רואה את עצמה כמועמדת לזכייה באליפות. הרכשים בדמותם של רומלו לוקאקו וסקוט מקטומיניי נראה שהשתלבו יפה מאוד אצל התכולים שיוכלו להגדיל את הפער בפסגה באופן זמני ל-4 נקודות מיובנטוס. העולה החדשה הדהימה בשני המחזורים האחרונים פעמיים עם 2:3 על אטאלנטה ו-ורונה בהתאמה, כשהיא לפתע עם הפסד בודד בחמשת המחזורים האחרונים ובמקום העשירי, מרחק שלוש נקודות בלבד מהרביעייה הראשונה.

רומלו לוקאקו במדי נאפולי. Francesco Pecoraro, GettyImages
הפסגה תישאר של נאפולי? לוקאקו/GettyImages, Francesco Pecoraro

אינטר - טורינו (שבת, 21:45, ספורט1)

כמה שאינטר היתה זקוקה ללאוטרו מרטינס ולצמד הניצחונות האחרונים. הארגנטינאי חזר לכושר הכיבוש לו האלופה התרגלה בשנים האחרונות עם שלושה שערים בשני הניצחונות האחרונים שלה בכל המסגרות, ועם רצף של עשרה משחקים ללא הפסד לאורחת שלה בשבת, היא תקווה להתקרב כמה שיותר בחזרה למקום הראשון אליו היא שואפת. ניקולו הארלה הפצוע עדיין לא זמין עבור סימונה אינזאגי שצפוי להמשיך לתת לדוידה פראטזי את המקום בקישור. מנגד, טורינו בעצמה בשוויון נקודות עם אינטר תוכל להתקרב לצמרת עוד יותר אם תשיג ניצחון ראשון בסן סירו מאז אפריל 2016, כשהדהירה שלה מפתיחת העונה נעצרה בבית מול לאציו במחזור הקודם.


משחקים נוספים:

ורונה - ונציה (שישי, 21:45)
אודינזה - לצ'ה (שבת, 16:00)
אטאלנטה - גנואה (שבת, 19:00)

sheen-shitof

עוד בוואלה

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנ

בשיתוף אאורה נדל"ן
שחקן אינטר לאוטרו מרטינס. רויטרס
מבחן לאלופה. לאוטרו מרטינס/רויטרס

משחקי יום ראשון באיטליה:

יובנטוס - קליארי
בולוניה - פארמה
לאציו - אמפולי
מונצה - רומא
פיורנטינה - מילאן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully