וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המועמדת: מונאקו ניצחה 1:2 בראן ועלתה לפסגת הליגה הצרפתית

עודכן לאחרונה: 6.10.2024 / 0:00

פתיחת העונה החלומית של הקבוצה מהנסיכות נמשכה עם ניצחון חמישי בשישה משחקים. קהרר ובאלוגון סידרו לה פער שלוש נקודות על פני פריז. אחרי שהדהימה את ריאל מדריד, ליל חגגה גם בליגה עם 1:2 על טולוז

תיקתקנו, 4.10 - סיכום אירועי היום בספורט/ספורט1

מונאקו המשיכה הערב (שבת) את פתיחת העונה הנהדרת שלה והעפילה אל פסגת הליגה הצרפתית לפחות זמנית עם 1:2 מרשים אצל ראן. ליל ביצעה מהפך בדרך ל-1:2 על טולוז, סנט אטיין נמלטה מהקו האדום בזכות הצגה של זוריקו דביטשווילי ב-1:3 על אוקזר.

תילו קהרר מונאקו חוגג. GettyImages
תיתן פייט לפריז עד הסוף? מונאקו חוגגת/GettyImages

ראן - מונאקו 2:1

בעונה שעברה ניצחה מונאקו בצמד המפגשים בין הקבוצות וגם הפעם היא עשתה זאת עם ניצחון חוץ מרשים שהעלה אותה לפסגה לפחות זמנית על חשבון פ.ס.ז', לא מצפה משחק לא פשוט מחר אצל ניס החזקה. תילו קהרר, דווקא הוא, סידר למונאקו את הראשון עם דחיקה מקרוב כבר בדקה השישי. אלא שלודביק בלאס השווה למארחים כעבור חמש דקות בלבד. בדקה ה-22 הוכרע למעשה המשחק עם שער של פולארין באלוגון. חלוץ נבחרת ארה"ב כבש לראשונה שלושה מחזורים ברציפות ושימח מאוד את חברי קבוצתו, שלאור ההיחלשות של פריז והעזיבה של קיליאן אמבפה ששלט ביד רמה בליגה הצרפתית בשנים האחרונות, מפנטזים על אליפות. לא פחות

sheen-shitof

עוד בוואלה

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
מיטשל באקר שחקן ליל חוגג שער. SAMEER AL-DOUMY/AFP, GettyImages
לא כבש גם בימיו בפ.ס.ז'. מיטשל באקר חוגג את שער הבכורה בליגה הצרפתית/GettyImages, SAMEER AL-DOUMY/AFP

ליל - טולוז 1:2

לא היה קל לרדת מהאולימפוס אחרי ה-0:1 המדהים על ריאל מדריד, אבל אחרי מחצית ראשונה רעה ופיגור בעקבות שער של זקאריה אבוחלאל (39), ברונו ז'נסיו הכניס את איוב בואדי בן ה-17 שהביא למפנה. אנג'ל גומס האנגלי השווה בדקה ה-57 הודות לבישול מופלא בהקפצה של אוסמה סחראווי ובדקה ה-72 בואדי בישל למיטשל באקר, שנכנס רק חמש דקות קודם לכן והקפיץ פנימה וקבע הפסד שלישי רצוף לטולוז. ליל לפחות זמנית במקום הרביעי.

סנט אטיין - אוקזר 1:3

קרב העולות הסתיים בניצחון שני של הירוקים העונה, והם כעת מעל הקו האדום. בהיעדרם של פייר קורנו ואיבן מאסון הפצועים, דילן בטובינסיקה נותר אקס ליגת העל היחיד בהרכב של סנט אטיין והוא המשיך להתאושש מטראומת השמינייה בניס. השקט בחלק האחורי אפשר לזוריקו דביטשווילי, רכש 6 מיליון היורו מבורדו, לפרוע שטרות ראשונים עם שערי בכורה בליג 1 בדרך לשלושער נהדר (15, 54 ו-86). בתווך נפסל שער של לאסין סינאיוקו מאוקזר (51) והמחליף הקנדי תיאו בייר רק צימק (74).

זוריקו דביטשווילי שחקן סנט אטיין חוגג שער. JEFF PACHOUD/AFP, GettyImages
הצגת יחיד. זוריקו דביטשווילי/GettyImages, JEFF PACHOUD/AFP

משחקי יום ראשון:

ליון - נאנט
ברסט - לה האבר
שטרסבורג - לאנס
ריימס - מונפלייה
ניס - פריז סן ז'רמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully