וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לואיס אנריקה נגד התקשורת: "תעזבו את דונארומה בשקט"

מאמן פריז סן ז'רמן הגן על השוער שספג ביקורת בעקבות הטעויות מול ארסנל: "תבקרו אותי, לא אותו". דמבלה חוזר מול ניס (א', 21:45)

תיקתקנו, 4.10 - סיכום אירועי היום בספורט/ספורט1

לפני שהכדורגל הצרפתי עובר להתמקד במפגש עם ישראל בליגת האומות ביום חמישי, האלופה פריז סן ז'רמן תחתום מחר (ראשון) את המחזור השביעי בליגה כשתתארח באליאנץ ריביירה של ניס. ליון תארח את נאנט במשחק המוקדם.

ניס - פריז סן ז'רמן (21:45)

האלופה מגיעה אחרי ההפסד הראשון העונה בכל המסגרות (2:0 אצל ארסנל בליגת האלופות) ואחרי עימות וסולחה בין המאמן לעוסמאן דמבלה, אבל מקווה להאריך את רצף משחקי החוץ המדהים שלה בליגה, שעומד על 27 משחקים ללא הפסד (מאז ה-3:2 במונאקו בפברואר 2023). ניס מחצה 0:8 את סנט אטיין לפני כשבועיים, אבל זה היה אחד משני ניצחונות בודדים שלה העונה והיא עדיין מנסה להסתגל ל-3-4-3 ולסגנון של פרנק הז, שיחסר שוב את מלווין באר, מורגן סאנסון, טרם מופי וגאיטן לאבורד.

פ.ס.ז' מגיעה עם סגל מלא, פרט לנעדרים הקבועים פרסנל קימפמבה, לוקאס הרננדז וגונסאלו ראמוס. לואיס אנריקה התייחס במסיבת העיתונאים לפרשת דמבלה: "כששחקן לא עומד בדרישות, הוא נשאר בחוץ. אני קשוח כשאני צריך להיות קשוח, ומשוחרר יותר מתי שאני יכול. זה התפקיד שלי". על הטעויות של ג'אנלואיג'י דונארומה מול ארסנל אמר: "האחראי היחיד הוא המאמן, עצוב שמבקרים שחקן אחרי הפסד. ומול דונארומה זה קורה הרבה. תעזבו אותו בשקט ותבקרו אותי".

עוסמאן דמבלה שחקן פריז סן ז'רמן חוגג שער. FRANCOIS NASCIMBENI/AFP, GettyImages
חוזר אחרי סדרת החינוך. עוסמאן דמבלה/GettyImages, FRANCOIS NASCIMBENI/AFP

ליון - נאנט (16:00)

מאליק פופאנה העניק לליון 1:2 בתוספת הזמן בטולוז במחזור הקודם, כיכב גם בליגה האירופית עם צמד ושני בישולים ב-1:4 על ריינג'רס בגלזגו ובעזרתו תנסה המארחת להמשיך במומנטום לפני פגרת הנבחרות, מול הקבוצה לרשתה כבש את שער הבכורה שלו בצרפת (1:3 בחוץ באפריל). נאנט אמנם לא ניצחה בשלושת המחזורים האחרונים, אבל עדיין מקדימה את ליון בשתי נקודות ותנסה לנצח אותה בליגה לראשונה מאז ה-0:1 בחוץ בספטמבר 2019. היא תצטרך להתגבר על חיסורים רבים, כאשר ז'והאן לפנאן לא יכול לשחק מול הקבוצה ממנה הוא מושאל, ז'אן שארל קסטלטו הושעה בעקבות עימות עם המאמן אנטואן קומבוארה, מרכוס קוקו מורחק ועוד שלושה פצועים. קומבוארה הזהיר מפני פרובוקציות של היריבה, זכר לעימותים במפגש הקודם, והוסיף: "ההפסד ההוא לא עוזב אותי, הם לא היו מנצחים הגונים. התגובות על הספסל שלהם, המאמנים שעשו פרובוקציות. אני לא אוהב את זה, צריך לדעת לכבד".

משחקים נוספים (18:00):

ברסט - לה האבר
שטרסבורג - לאנס
ריימס - מונפלייה

sheen-shitof

עוד בוואלה

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סו

בשיתוף סאנופי

הליגה הצרפתית תחזור מפגרת הנבחרות ב-18 באוקטובר, כאשר מונאקו תארח את ליל בפתיחת המחזור השמיני. פריז סן ז'רמן תארח למחרת את שטרסבורג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully