וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יגיע לנבחרת? מנור סולומון שוב נותר מחוץ לסגל לידס

הישראלי זומן על ידי בן שמעון, אבל לא התלבש נגד סנדרלנד ונעדר כבר ארבעה משחקים רצופים: "בעייתי במיוחד ומאושש את הדאגות מעברו". אם הוא בתכניות לצרפת ולאיטליה, איך ייתכן ש"פגרת הנבחרות באה לו בדיוק בזמן"?

סיכום אירועי היום בספורט, 3.10/ספורט1

מנור סולומון לא מצליח להתגבר על הפציעות. שחקן הכנף אמנם זומן לנבחרת ישראל לקראת שני המשחקים בליגת האומות באמצע החודש, אולם הערב (שישי) הוא נותר מחוץ לסגל של לידס יונייטד משחק רביעי ברציפות ולא התלבש נגד סנדרלנד.

כבר בסוף החודש שעבר טענו בתקשורת המקומית כי בעיות הגב מהן סובל סולומון הובילו גם לפציעה בשריר הירך האחורי - הסיבה הרשמית שבגינה הוא פספס את כל המשחקים מאז ה-14 בספטמבר. "המושאל מטוטנהאם בעייתי במיוחד, עם פציעה אחת שכבר הפכה לשתיים בזמן הקצר מאז הגעתו, מה שמאושש את הדאגות בנוגע לעבר שלו", נכתב באחד האתרים שמסקרים את לידס.

באופן אירוני, בתקשורת האנגלית נכתב כי "פגרת הנבחרות באה בזמן הכי טוב" מבחינת סולומון והפצועים הנוספים של לידס. בהחלט ניתן להבחין בפער הלא ברור בין התנהלות לידס בנוגע לישראלי לעובדה שהוא נכלל בסגל הנבחרת - שכן אם סולומון היה כשיר אפילו חלקית למשחק נגד סנדרלנד, הוא היה לפחות יושב על הספסל, ואם אינו מוכן פיזית לחזור לפעילות, כיצד הוא אמור לשחק מול נבחרות מהטופ העולמי כמו צרפת ואיטליה בעשרת הימים הקרובים?

מנור סולומון שחקן לידס. George Wood, GettyImages
סימני שאלה לגבי כשירותו. מנור סולומון/GettyImages, George Wood

סולומון הספיק לערוך רק שתי הופעות במדי לידס מאז שטוטנהאם השאילה אותו לקבוצת הצ'מפיונשיפ: בבכורה הוא בישל נגד האל סיטי, אבל במשחק השני טעות שלו הובילה לשער ניצחון של ברנלי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully