וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"האם לידס עשתה טעות כשהחתימה את מנור סולומון?"

מאמנו של הישראלי סיפר שהוא סובל מפציעה חדשה אחרי הבעיות בגבו, ושוב לא יעמוד לרשות הקבוצה. באנגליה מבקרים: "נראה שלהביא אותו לא היתה ההחלטה הכי טובה"

תיקתקנו, 26.9/ספורט1

היסטוריית הפציעות של מנור סולומון מנעה ממנו בשנים האחרונות לפרוץ קדימה בכדורגל האירופי. שחקן הכנף הישראלי נפצע בשלב מוקדם של העונה שעברה אחרי שעבר לטוטנהאם לאחר עונת השאלה בפולהאם, כשגם במדי הקוטג'רס נפצע והחמיץ כחצי עונה. כעת, כשהוא מושאל ללידס יונייטד מליגת המשנה באנגליה, בעיית הפציעות ממשיכה עבור סולומון, כאשר דניאל פארקה מאמנו הודיע רשמית: "בעיות הגב של מנור גרמו לבעיה בשריר הירך האחורי, והוא יחמיץ את המשחק הקרוב".

הישראלי לא שיחק גם במשחק האחרון של לידס בעקבות אותה פציעת גב, אך בעיה נוספת תגרום לו להחמיץ לפחות גם את המשחק הבא של קבוצתו, כשבינתיים שחקני הכנף המתחרים איתו על העמדה ממשיכים להבקיע ונראה שגם כשישוב לסגל, יהיה לו קשה לתפוס את המקום ב-11 הפותחים.

לא מעט סימני שאלה עלו לאחר הודעתו של פארקה על הפציעה החדשה של סולומון, כשבתקשורת המקומית בלידס תהו "האם לידס יונייטד עשתה טעות בהחתמת מנור סולומון?".

מנור סולומון שחקן לידס. George Wood, GettyImages
המצב שלו בלידס הסתבך עם עוד פציעה. מנור סולומון/GettyImages, George Wood

חלק מהקהל הביע חשש להחתים שחקן עם היסטוריית פציעות ארוכה מהעונות האחרונות, כשבאתר המסקר את הקבוצה נכתב: "כשהמועדון היה זקוק לשחקן עם פרופיל כזה שיכול לשחק בהתקפה ובכנף, מנור הוחתם, וכרגע זו לא נראית ההחלטה הכי טוב שיכלו לבצע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully