וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שנה חדשה, בעיות ישנות: על עוד הפסד של מכבי תל אביב באירופה

4.10.2024 / 7:20

שערים מכדורי קרן, טעויות בהגנה, משחק התקפה אנמי. מבראגה, דרך בלומפילד ועד בלגרד, כל הבעיות של מכבי ת"א נחשפו על הדשא. האתגר של לאזטיץ' עצום לפני שתירשם קריסה בשני המפעלים

תקציר: מכבי תל אביב - מיטיולן 2:0/ספורט1

הליגה האירופית הופכת למשקולת כבדה מאוד על הרגליים של שחקני מכבי תל אביב, שהפסידה אתמול (חמישי) 2:0 למיטיולן במשחק אותו אירחה בבלגרד. בתוך שבוע רשמה הקבוצה שני הפסדים מרגיזים מאוד כשבתווך בא לו איבוד של שתי נקודות בליגת העל בארץ. מחרתיים כבר תחכה לז'ארקו לאזטיץ' מכבי נתניה, עמוסת הבעיות, עם הגב אל הקיר והסיפור עלול להיות גדול על מכבי תל אביב. אם גם את מכבי נתניה היא לא תנצח, היא עלולה להיות בדרך לנפילה גדולה מאוד בשני המפעלים.

לאזטיץ' חילק בסיום המשחק מחמאות לשחקניו וכדרכו בירך אותם על משחק טוב, לדעתו. משחק טוב הוא משחק בו אתה גם מנצח. מכבי תל אביב כבר ידעה בעבר לנצח יריבות טובות ממיטיולן, שהייתה מאוד בינונית, כך שמחמאות על החזקת כדור והגעה עד ה-16 במחצית הראשונה, לא שוות הרבה.
שלשום בלילה במלון בבלגרד ציינו במכבי תל אביב כמו במרבית הבתים בישראל, את כניסת השנה החדשה. זה לא שיפר ולא פתר את הבעיות של מכבי תל אביב מהשנה שעברה.

מול עירוני טבריה הקבוצה לא ידעה לנטרל כדור קרן וספגה שער שוויון כשמרבית הבלמים שלה על הדשא. כך קבוצה שרצה לאליפות, לא שומרת על השער שלה. מול בראגה לפני שמונה ימים לא ידעה מכבי תל אביב להיות רעה ולהחזיק עוד קצת בסיום כדי לא לחטוף שניים ולחזור לארץ עם הפסד.

ואמש בקלות מעצבנת ובעזרת מקבץ שגיאות, מכבי תל אביב ספגה פעמיים וחיסלה לעצמה כמעט בוודאות את הסיכוי להעפיל לשלב הבא במפעל. המשחקים הבאים בליגה האירופית יהיו יותר קשים.
לאזטיץ' בחר להרים את השחקנים וצריך גם לומר, הוא מתמודד עם מקבץ פציעות לא רגיל. עם ההרחקות של טייריס אסאנטה וגבי קניקובסקי, הוא הגיע אתמול למשחק מינוס שבעה שחקנים משמעותיים.

שחקן מכבי תל אביב יוריס ואן אובריים, מול שחקן מיטיולן, אמיליאנו מרטינס. רויטרס
ואן אובריים נראה אבוד כשהוא לא משחק בתפקיד ה-6/רויטרס

עם סתיו למקין ועידו נחמיאס כמגנים יותר קשה לייצר התקפות, אז היה לפחות מצופה ממכבי תל אביב שיהיה יותר קשה להבקיע מולה וגם זה לא קרה אמש.

הציוות של איסוף סיסוקו ויוריס ואן אובריים לא מוכיח את עצמו ואם כבר לאזטיץ' רוצה לשחק עם שניהם, ואן אובריים לא יכול להיות זה שיעשה את תפקיד ה-8. ההולנדי נראה אבוד כשהוא לא משחק את תפקיד ה-6.

אלעד מדמון פתח אמש בהרכב במקום ערן זהבי וכמו האחרון מול טבריה, גם מדמון כמעט שלא הגיע למצב. מכבי תל אביב אולי שולטת יותר ונותנת תחושה, שהיא מסוכנת, אבל החלוצים שלה לא באמת מגיעים למצבים טובים. דור תורג'מן כבש את השערים שלו מול הפועל באר שבע ומ.ס. אשדוד מפעולות אישיות שלו. אלה לא היו שערים של כדורגל קבוצתי.

השבוע האחרון, בין בראגה לבלומפילד ועד לבלגרד, חשף את מרבית הבעיות של מכבי תל אביב. השאלה שנותרה פתוחה, האם יש ללאזטיץ' את הכלים לתקן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully