וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפסד? לאזטיץ' מרוצה: "לא בטוח שאפשר לשחק הרבה יותר טוב"

3.10.2024 / 22:05

מכבי תל אביב נותרה ללא נקודות אחרי ה-2:0 נגד מיטיולן. המאמן: "ככה אני רוצה לראות את השחקנים - נהנים מכדורגל ויוזמים"

תקציר: מכבי תל אביב - מיטיולן 2:0/ספורט1

מכבי תל אביב הפסידה הערב (חמישי) 2:0 למיטיולן במחזור השני בליגה האירופית, אבל המאמן ז'ארקו לאזטיץ' היה מרוצה מאוד מהיכולת. הצהובים היו עדיפים למרות שהגיעו למשחק הבית בבלגרד בסגל חסר, אבל לא היו מספיק מדויקים והפסידו אחרי ששני איבודים הפכו לספיגות.

"אני מברך את השחקנים שלי על היכולת שלהם, אני לא בטוח שאפשר לשחק הרבה יותר טוב", אמר המאמן, "אני מאוד מרוצה מההופעה שלהם ואני מצפה אפילו ליותר. ניסינו לעשות דברים חיוביים, שיחקנו עם ביטחון וככה אני רוצה לראות את השחקנים שלי - נהנים מכדורגל ומנסים ליזום. ברור שצריך גם לכבוש וננסה לשפר את העניין הזה. אני לא מאמין במזל, צריך לעבוד יותר קשה. אם יגיע לנו יותר, נשיג יותר".

סתיו למקין שרשם הופעת בכורה וגם היה אחראי להחמצה ענקית: "תוצאה מאכזבת, יש לנו הרבה טובים לקחת מהמשחק. אנחנו מוכנים כבר למשחק הבא. לי אישית הייתה החמצה והיו לנו הרבה מצבים - זה יכול היה להסתיים אחרת. הראינו שאנחנו לא נופלים מקבוצות ברמות האלה, בטוח שנראה את זה במשחקים הבאים. היה מאוד מרגש לערוך את הבכורה שלי, אני טיפה מאוכזב שזה הסתיים בהפסד. מרגיש שהמאמן סומך עלי, לאט לאט אני נכנס לעניינים".

שחקן מכבי תל אביב סתיו למקין. רויטרס
"מרגש לערוך בכורה, אבל חבל שהיא הסתיימה עם הפסד". למקין/רויטרס

במחזור הבא (24 באוקטובר) מכבי תל אביב תשחק נגד ריאל סוסיאדד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully