וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עודד קטש: "לא יכול לצפות שהדברים יהיו מושלמים בשלב הזה"

4.10.2024 / 0:04

מכבי תל אביב התקשתה בדרך לניצחון על וילרבאן, המאמן הוסיף: "זה לא היה יפה ברוב דקות המשחק". רוב הזרים יישארו בבלגרד

קליפ שערי השבוע, 1.10/ספורט1

מכבי תל אביב פתחה הערב (חמישי) את עונת 2024/25 ביורוליג, כשהיא שוב נאלצת לנדוד לסרביה ולארח בבלגרד בעקבות המלחמה בישראל. בשנה שעברה זה לא הפריע לה להעמיד מאזן של 13 ניצחונות "ביתיים" מול 4 הפסדים בלבד, וגם הערב על אף יכולת הגנתית לא מספיק טובה ומשחק קשה נגד וילרבאן, היא נהנתה משיאי קריירה ביורוליג של תמיר בלאט (21 נקודות ו-12 אסיסטים) כשגברה על הקבוצה הצרפתית 82:89.

אחרי המשחק הצהובים הודיעו שהם נתנו לשחקנים את האפשרות להישאר בבלגרד בגלל שגמר גביע ווינר והמחזור הראשון בליגה נדחו. כל השחקנים הזרים מלבד ג'יילן הורד יישארו בבירת סרביה.

המאמן עודד קטש סיכם: "אני מאוד שמח על הדרך. מצאנו את הדרך לנצח את המשחק, זה לא היה יפה ברוב דקות המשחק, במיוחד בהגנה. מה שעשה את ההבדל היו התאמות שעשינו במחצית השנייה. במחצית הראשונה שתי הקבוצות לא מצאו פתרונות הגנתיים, אבל אם נהיה כנים, אני לא יכול לצפות שהדברים יהיו מושלמים בשלב הזה של העונה. אנחנו עדיין בתהליך, ואנחנו צריכים למצוא את הדרך לנצח. אמנם זה לא היה יפה, אבל אני אוהב שנלחמנו, אני אוהב את שפת הגוף של השחקנים. ההגנה עשתה את ההבדל במחצית השנייה".

תמיר בלאט מכבי תל אביב. Djordje Kostic, אתר רשמי
איש המשחק של מכבי תל אביב. בלאט/אתר רשמי, Djordje Kostic

מאמן וילרבאן, פייריק פופה: "היה לנו הזדמנות לנצח את המשחק, אבל איבדנו יותר מדי כדורים בסוף המשחק. במחצית הראשונה אפשרנו להם יותר מדי נקודות מריבאונד התקפה ונקודות במתפרצת. בשורה התחתונה למכבי מגיע לנצח את המשחק הזה יותר מאיתנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully