וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערב שיא: בלאט כיכב ב-82:89 של מכבי תל אביב על וילרבאן

האלופה הישראלית כבר פיגרה בדו ספרתי ב"בית" בבלגרד, אבל שיאי קריירה בנקודות ובאסיסטים לתמיר בלאט (21 נק' ו-12 אס') ביורוליג סידרו לקבוצה של קטש ניצחון קשה במחזור הפתיחה

מכבי תל אביב מסכמת את טרום העונה/באדיבות מכבי Playtika ת"א

הבנייה במכבי תל אביב הקיץ עברה בצורה צולעת למדי עם החתמות מאוחרות, שחקנים שנחתכו והרבה סימני שאלה. הערב (חמישי) האלופה הישראלית פתחה את העונה ביורוליג עם משחק "קל" על הנייר נגד וילרבאן, אבל הגנה לא מספיק טובה סידרה מותחן שהסתיים בזכות שיאי קריירה של תמיר בלאט ביורוליג בניצחון 82:89 צמוד.

עודד קטש ראה את הקבוצה שלו מתקשה מאוד הגנתית ונקלעת לפיגור לקראת סוף הרבע הראשון עם 31:24, ביכולת אדירה של ז'ופרה לוברן (17 נק'). בלאט העלה הילוך (21 נק' ו-12 אס'), ויחד עם ג'ורדן לויד (15 נק') הצליח לצמצם נזקים כשמכבי ירדה למחצית בפיגור 52:51. ג'יילן הורד (15 נק') וחסיאל ריברו (11 נק' ו-9 ריב') הצליחו לסייע לצהוביםלהתקרב עוד לאורחים, כשפאריס לי (12 נק') בלט בצד השני עם 71:71 לקראת הרבע הרביעי. בדקות האחרונות זה שוב היה הרכז הישראלי שכיכב עם שיאי הקריירה שלו, ובדקות סיום מותחות הצליח להוביל את מכבי לניצחון "ביתי" חשוב.

קלעו למכבי תל אביב: תמיר בלאט (12 אס') 21, ג'יילן הורד וג'ורדן לויד 15 כ"א, חסיל ריברו (9 ריב') 11, ליוואי רנדולף (6 ריב') וג'ון דיברתולומאו 8 כ"א, רומן סורקין 7, רוקאס יוקובאיטיס 4. אלפא קאבה, רפי מנקו ו-וויל ריימן שותפו ולא קלעו.

קלעו לוילרבאן: ז'ופרה לוברן 17, פאריס לי 12, תאו מאלדון 11, טאריק בלאק (5 ריב') 10, אמבייה אנדייה 8, ניל סאקו 6, אדווין ג'קסון, ננדו דה קולו ושאקיל האריסון 5 כ"א, דייויד לייטי 3. צ'ארלס קאהודי שותף ולא קלע.

תמיר בלאט מכבי תל אביב לצד רומן סורקין. Djordje Kostic, אתר רשמי
ערב שיא של בלאט/אתר רשמי, Djordje Kostic

מהלך המשחק

רבע 1

עודד קטש פתח בחמישייה עם תמיר בלאט, ליוואי רנדולף, ג'ורדן לויד, רומן סורקין וחסיאל ריברו. הסנטר הוביל את קלעי הצהובים בפתיחה, כשבצד השני פאריס לי שמר על המשחק צמוד. רנדולף העביר את היתרון לצד של המארחת, כשהגנה רכה של מכבי סידרה לניקל סאקו יתרון 10:11. פעולות טובות של סורקין שוב העבירו את היתרון לצד הצהוב, ודווקא כשהיה נראה שהצד הצרפתי התעורר, בלאט קבר שלשה גדולה שהשתיקה את ספסל המארחת. ז'ופרה לוברן המשיך ללהוט, כשגם ג'יילן הורד שעלה מהספסל נכנס לעניים וההפרש עמד על נקודה לוילרבאן. רוקאס יוקובאיטיס הצטרף עם סל מחוץ לקשת, ננדו דה קולו סחט סל ועבירה והצרפתים ביתרון 24:31.

sheen-shitof

עוד בוואלה

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סו

בשיתוף סאנופי
שחקן מכבי תל אביב תמיר בלאט. Djorje Kostic, אתר רשמי
התחיל קשה. בלאט/אתר רשמי, Djorje Kostic

רבע 2

רנדולף העיר את הצהובים עם סל חשוב בפתיחת הרבע השני, רק כדי לראות את אמבייה אנדייה קולע מהשלוש. ההפרש כבר צמח לדו ספרתי עבור הצרפתים, עד שלויד הוסיף שלשה משלו והחזיר לחד ספרתי. בלאט ביכולת אדירה קלע 5 נקודות רצופות, אבל אקס הצהובים, טאריק בלאק, הגדיל מחדש את היתרון של וילרבאן. פעולה יפה של לויד הקטינה את ההפרש לנקודה בלבד, כשסורקין הצליח להפוך רק באופן זמני עד שתאו מאלדון העביר שוב את המומנטום לאורחת. דקות מצוינות של הורד ולויד החזירו את מכבי שפיגרה רק 52:51 בירידה להפסקה.

שחקן מכבי תל אביב חסיאל ריברו. Djorje Kostic, אתר רשמי
משחק בלי הגנות. ריברו/אתר רשמי, Djorje Kostic

רבע 3

פאריס לי פתח את החצי השני עם שלשה , כשכמובן בלאט היה האיש של קטש לענות עם אחת משלו. סורקין ולויד דהרו קדימה והעבירו את היתרון לצהובים, לפני שמאלדון הגיע לדו ספרתי. לי הוסיף עוד קליעה מחוץ לקשת, בלאק בלט בצבע פעם נוספת, אבל שיתוף פעולה טוב עם לויד לריברו הוריד את ההפרש ל-2 בלבד. הורד הוסיף עוד שתי נקודות מהקו וב-71:71 שתי הקבוצות ירדו לקראת הרבע האחרון.

רוקאס יוקובאיטיס מכבי תל אביב. Djordje Kostic, אתר רשמי
דרמה בבלגרד. יוקובאיטיס/אתר רשמי, Djordje Kostic

רבע 4

בלאט שבר שיא קריירה ביורוליג כשהגיע ל-18 נקודות, ג'ון דיברתולומאו דייק מהשלוש והוריד את ההפרש לנקודה בלבד עם פחות מ-6 דקות שנותרו על השעון. שאקיל האריסון כבר קבע יתרון חמש, עד שמי אם לא, בלאט דייק מחוץ לקשת ועוד שלשה של דיברתולמאו העבירה את היתרון למכבי. בלאט עם האסיסט ה-12 שלו הערב, הפעם להורד, גרם לצרפתים לקחת פסק זמן כשהם בפיגור 3. בלאט ולויד המשיכו לככב וזה הסתיים עם 82:89 למכבי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully