וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קיליאן אמבפה מחוץ לסגל צרפת למשחק מול ישראל

עודכן לאחרונה: 3.10.2024 / 15:16

למרות שחזר מהר מהצפוי לכשירות, הכוכב הגדול קיבל מדשאן מנוחה: "לא רוצה לקחת איתו סיכונים". גם ראביו ומנדי נותרו בחוץ. הסגל המלא לליגת האומות - בפנים

תקציר: צרפת - בלגיה 0:2/ספורט1

על אף ששב מוקדם מהצפוי לקבל דקות בריאל מדריד, קיליאן אמבפה נותר מחוץ לסגל של דידייה דשאן לצמד המשחקים הקרובים של הטריקולור במסגרת ליגת האומות - מול ישראל (ביום חמישי הבא) ומול בלגיה (ב-14 באוקטובר).

לפי "ל'אקיפ", מדובר בהחלטה משותפת של אמבפה ודשאן, כזו שתאפשר לקפטן להמשיך בהליך השיקום שלו במהלך פגרת הנבחרות. לפי אותו דיווח, הסופרסטאר ככל הנראה לא ייקח חלק גם במשחק הליגה הקרוב של הבלאנקוס, ביום שבת מול ויאריאל. "דיברתי עם קיליאן", הסביר דשאן. "הפציעה שלו לא רצינית, אבל היא דורשת תשומת לב כדי שיתאושש כמו שצריך. אני לא רוצה לקחת סיכונים איתו".

שחקנים בולטים נוספים שנותרו מחוץ לסגל הם פרלאן מנדי, אדריאן ראביו וכמובן אנטואן גריזמן שפרש השבוע מהמדים הבינלאומיים. בסגל של דשאן לא יהיה אפילו שחקן אחד שכבש למעלה מעשרה שערים עבור הנבחרת - לראשונה מאז 2012.

הסגל המלא

קיליאן אמבפה שחקן נבחרת צרפת. רויטרס
חדשות טובות להגנה הישראלית. אמבפה/רויטרס

אמבפה עלה אמש מהספסל של קרלו אנצ'לוטי במהלך המחצית השנייה מול ליל ולא הצליח להביא לשינוי. יש לציין שדשאן החליט בעצמו לספסל את אמבפה במפתיע במשחק האחרון של צרפת - ואז זה דווקא השתלם לו: לפני קצת פחות מחודש, הציב את רנדל קולו מואני, עוסמאן דמבלה ומרכוס תוראם בחוד מול בלגיה, וראה את השניים הראשונים מרשיתים ב-0:2 המרשים.

צרפת החלה את דרכה בליגת האומות עם הפסד 3:1 לאיטליה, ולאחר מכן כאמור הגיע 0:2 על בלגיה. ביום חמישי הבא תפגוש את ישראל לראשונה מאז 2005, אז סיימו השתיים ב-1:1.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully