וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מגור, עולי וטישלר: מי יקבל דקות במכבי תל אביב הערב?

3.10.2024 / 9:36

לאזטיץ' שחסר שבעה שחקנים בכירים בשל פציעות והרחקות כלל בסגל למיטיולן (19:45, ספורט4) שלושה שחקנים מקבוצת הנוער, ובמועדון לא פוסלים שלפחות אחד מהם יקבל דקות

תקציר מהליגה האירופית: בראגה - מכבי תל אביב 1:2/ספורט1

מכבי תל אביב בהכנות אחרונות לקראת המשחק ה"ביתי" הראשון שלה במסגרת הליגה האירופית, הערב (חמישי, 19:45, ספורט4) מול מיטיולן בסרביה. אחרי ההפסד הדרמטי לפני שבוע בפורטוגל לבראגה, רוצים הצהובים נקודות ראשונות ולפתוח ברגל ימין את המשחקים הביתיים שייערכו במגרש של פרטיזן בלגרד.

אמש קיימה הקבוצה אימון על כר הדשא שהיה באיכות גבוהה ולאחר מכן ערכה ארוחת חג ביחד עם קבוצת הכדורסל שנמצאת אף היא בבלגרד.

שלושה שחקנים מקבוצת הנוער לקחה האלופה איתה לנסיעה לסרביה - רועי מגור, עידו עולי ודניאל טישלר. השניים הראשונים משחקים כקשרי אמצע התקפי, שזה בדיוק מה שחסר כרגע למכבי תל אביב, בשל הרחקת גבי קניקובסקי ושחרור דן ביטון. טישלר נלקח משום שעמדת המגן השמאלי חסרה מאוד כרגע ללא רוי רביבו ואופיר דוידזאדה.

השלושה הוזמנו ממש השבוע לסגל של אופיר חיים בנבחרת הנוער ובמכבי תל אביב מעידים כי לא מן הנמנע שלפחות אחד מהם יקבל הערב דקות ראשונות בקבוצה הבוגרת, אפילו שמדובר במפעל אירופי. הם יצאו לסרביה בשל הפציעות הרבות בסגל: שגיב יחזקאל, רביבו, דוידזאדה, עידן שחר ודור תורג'מן, זאת לצד המורחקים טייריס אסנטה וקניקובסקי. שבעה שחקנים חסרים לז'ארקו לאזטיץ', אך במועדון מדגישים כי שלושת הצעירים לא יצאו רק לשם מילוי מקום, שכן במכבי תל אביב מסמנים אותם לעתיד ועשויים לשלב אותם בהקדם.

עידו עולי שחקן מכבי תל אביב לאחר חתימת החוזה עם המנכ"ל בן מנספורד והמנהל הטכני דומיניק פרייס. מכבי תל אביב, אתר רשמי
חלק מהדור הבא של הצהובים. עולי/אתר רשמי, מכבי תל אביב

לאזטיץ' דרבן אתמול את השחקנים למאמץ נוסף על מנת להתחיל לאגור נקודות גם במפעל האירופי. במועדון זוכרים היטב את המעברים הלא פשוטים בין אירופה לליגת העל וביום ראשון מחכה להם משחק חוץ מול מכבי נתניה, אולם כרגע עוסקים הצהובים אך ורק במפגש עם הדנים הערב.

באשר להרכב שמסתמן, לאזטיץ' עדיין התלבטות האם לפתוח עם שלושה בלמים או שניים. אם ימשיך עם שניים, ויציב את רז שלמה ונמניה סטואיץ' במרכז ההגנה, יש סיכוי גבוה שאבישי כהן יפתח כמגן ימני ועידן נחמיאס כמגן שמאלי. בקישור עשויים לפתוח יחד יוריס ואן אובריים, איסוף סיסוקו ודור פרץ, ובחלק הקדמי אושר דוידה, הישאם לאיוס ואלעד מדמון, כאשר גם ערן זהבי נלקח בחשבון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully