וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: קבוצות הכדורגל והכדורסל של מכבי ת"א חגגו את החג ביחד

3.10.2024 / 8:41

רגע לפני שהן עולות על המשטחים בבלגרד, נפגשו שחקני הצהובים ביחד עם הצוות וההנהלה וזכו לברכות מצד רב חב"ד המקומי שניהל את הטקס. הגיבוש יוביל לתוצאות על המגרש?

ארוחת ראש השנה של מכבי תל אביב בכדורסל ומכבי תל אביב בכדורגל בבלגרד/מתוך האינסטגרם של מכבי תל אביב

המלחמה בישראל יוצרת סיטואציות כמעט היסטוריות, וכך אמש (רביעי) בבלגרד חגגו קבוצות הכדורגל והכדורסל של מכבי תל אביב את ראש השנה ביחד בבית המלון בבלגרד, שם שתי הקבוצות מארחות את משחקי הבית שלהן במפעלים האירופאיים. הקבוצות, בהרכבים מלאים כולל השחקנים הזרים, הצוות וההנהלה, התכבדו בנוכחות רב חב"ד המקומי שניהל את הטקס, עבר על כל הברכות לחג כשהשחקנים טועמים את המאכלים המיוחדים לחג. בקבוצות סיפרו על חוויה מרגשת ומגבשת ומקווים לשאוב ממנה הצלחה לקראת משחקי הערב.

הראשונה לעלות אל המשטח תהיה מכבי תל אביב בכדורגל שתארח את אלופת דנמרק, מיוטלן (19:45, ספורט 1). הקבוצה של ז'ארקו לאזטיץ', שעבורו ביקור בבלגרד הוא ביקור ביתי, מגיעה למשחק אחרי שבוע לא פשוט. בחמישי שעבר פתחו הצהובים את ההופעה בליגה האירופאית עם הפסד 2:1 דרמטי לבראגה בפורטוגל, אחרי שהוליכו עד לדקות הסיום של המשחק. בהמשך השבוע הופתעה מכבי במשחק ללא קהל באצטדיון בלומפילד כשסיימה בתיקו 1:1 מאכזב נגד עירוני טבריה, העולה החדשה לליגת העל, והיא תקווה להתאושש נגד הדנים.

קבוצת הכדורסל התחשבה באוהדי קבוצת הכדורגל ודחתה את פתיחת המשחק שלה בפיוניר העתיק נגד וילרבאן לשעה 22:00. החבורה של עודד קטש פותחת את העונה האירופית שלה במשחק נוח על הנייר נגד הקבוצה הצרפתית שנחשבת לאחת החלשות במפעל, אלא שגם הצהובים לא מסומנים כאחת מאריות היבשת. בדירוג העוצמה של אתר היורוליג דורגו הצהובים רק במקום ה-14 המאכזב. במועדון מקווים להפתיע העונה ולשחזר את ההישגים מהשנתיים האחרונות באירופה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully