וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נוייר מתגונן, באיירן מגבה אותו: "הוא לא אשם"

השוער שגה ב-1:0 מול אסטון וילה וטען: "אולי יכולתי לעמוד שני מטר אחורה, אבל כך אנחנו משחקים. סיכון מחושב? זה הסגנון שלנו"

תקציר: באיירן מינכן - באייר לברקוזן 1:1/ספורט1

באיירן מינכן פתחה את דרכה בליגת האלופות עם 2:9 היסטורי על דינמו זאגרב, אלא שאמש (רביעי) אחת המועמדות המובילות ללכת עד הסוף שבה לאכזב עם הפסד 1:0 לאסטון וילה, שהוכיח שלווינסנט קומפאני ושחקניו יש עוד הרבה עבודה.

המאמן, שספג הפסד בכורה, סיכם ואמר: "התחלנו לא רע, אבל אחרי 15 דקות איבדנו קצב. כל הכבוד לאסטון וילה. נלמד מההפסד הזה ונמשיך הלאה. אף אחד לא מושלם".

מנואל נוייר שהיה אשם בכיבוש של ג'ון דוראן משום שעמד מחוץ לשער טען: "זה לא היה משחק רע, אבל גם לא המשחק הטוב ביותר שלנו. דברים קורים בכדורגל. לצערי לא ניצלנו את ההזדמנויות שלנו. יכול להיות שיכולתי לעמוד שני מטרים אחורה, אבל גם אז אני לא יודע אם הייתי עוצר את הכדור. כך המאמן רוצה שאשחק. סיכון מחושב? זה הסגנון שלנו".

שוער באיירן מינכן מנואל נוייר. רויטרס
כך דרשו ממנו לשחק. נוייר/רויטרס

יוזואה קימיש הוסיף: "עשינו יותר מדי טעויות קטנות, לא היינו חדים מספיק לכדורים השניים כמו בשבועות האחרונים. בהתקפה הגענו לכמה מצבים טובים. נוייר בדרך כלל עומד קצת מחוץ לשער, אבל הוא לא אשם. ככה אנחנו משחקים".

מנגד, הקבוצה של אונאי אמרי חגגה ניצחון יוקרתי במיוחד. "אני גאה בשחקנים האלה", התמוגג המאמן. "הדבר החשוב לא היה לנצח, אלא להתמודד מול קבוצות ברמה הזאת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully