וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליל ההפתעות: ליל הדהימה את ריאל, גם באיירן הפסידה

סנסציות בליגת האלופות: ליל חגגה 0:1 מול אלופת אירופה, גם הבווארים הפסידו לראשונה העונה - 1:0 אצל אסטון וילה. אתלטיקו הושפלה, קאמבק גדול ליובנטוס, ליברפול נותרה מושלמת

תיקתקנו, 1.10 - סיכום אירועי היום בספורט/ספורט1

המחזור השני בליגת האלופות הסתיים הערב (רביעי) עם הפתעות מרעישות, כאשר ליל הדהימה את ריאל מדריד ואסטון וילה עקצה את באיירן מינכן. אתלטיקו מדריד הושפלה עם רביעייה מבנפיקה בליסבון, יובנטוס ביצעה קאמבק אדיר ב-10 שחקנים בלייפציג וליברפול שמרה על מאזן מושלם.

קיליאן אמבפה שחקן ריאל מדריד. SAMEER AL-DOUMY/AFP, GettyImages
בוז מהקהל הצרפתי. קיליאן אמבפה/GettyImages, SAMEER AL-DOUMY/AFP

ליל - ריאל מדריד 0:1

"לא צריך להיות רונאלדו או מסי כדי לנצח את ריאל מדריד", אמר תומא מונייה לקראת המשחק הזה. והוא לא טעה. ליל סיפקה משחק הגנה מושלם מול אלופת אירופה והשיגה את הניצחון הכי גדול בהיסטוריה שלה. לוקא שבאלייה הצטיין בין הקורות מהרגע הראשון והמארחת ידעה לנצל את הדקות הטובות שלה כדי להשיג את השער שעשה את ההבדל, עם פנדל של ג'ונתן דייויד אחרי נגיעת יד ברחבה של אדוארדו קמאבינגה. קרלו אנצ'לוטי הכניס בדקה ה-57 את קיליאן אמבפה שספג בוז מהקהל המקומי בזמן שאחיו איתן, שחקנה הפצוע של ליל, נמצא ביציע. קפטן נבחרת צרפת בקושי עשה משהו, שבאלייה עצר את כל מי שניסה וריאל הפסידה לראשונה העונה.

דקה 45+1: גול! נגיעת יד של קמאבינגה הקפיצה את שחקני ליל שדרשו פנדל. השופט נזקק לסיוע מה-VAR והצביע על הנקודה הלבנה בסופו של דבר, ומי אם לא דייויד הקנדי בעט פנימה והעניק לליל 0:1 מוצדק בתום מחצית מצוינת.

עוד בוואלה

הצטרפו לוואלה פייבר ותהנו מאינטרנט וטלוויזיה במחיר שלא הכרתם

לכתבה המלאה
לוקא שבאלייה שוער ליל. FRANCOIS LO PRESTI/AFP, GettyImages
כיכב מול אלופת אירופה. לוקא שבאלייה/GettyImages, FRANCOIS LO PRESTI/AFP
אלכסיס מקאליסטר שחקן ליברפול חוגג שער. Paul Ellis/AFP, GettyImages
גול קל. אלכסיס מקאליסטר/GettyImages, Paul Ellis/AFP

ליברפול - בולוניה 0:2

מוליכת הפרמיירליג הטרייה חגגה בסן סירו על מילאן במחזור הפתיחה ולא התקשתה מול נציגת סרייה A נוספת. דרווין נונייס שב לחוד של ארנה סלוט והיה מעורב בשער מוקדם של אלכסיס מקאליסטר. בולוניה כמעט חזרה עם כדור למשקוף, אבל לא מעבר לכך ורבע שעה לסיום הגיע ביצוע מרהיב של מוחמד סלאח, מבשל השער הראשון, שסובב לחיבורים וקבע את תוצאת המשחק. המצרי הפך גם לשלישי מקבוצות הפרמיירליג בתולדות ליגת האלופות שכובש בחמישה משחקי בית רצופים, אחרי תיירי הנרי (ארסנל) ורוד ואן ניסטלרוי (מנצ'סטר יונייטד). ליברפול ממשיכה את פתיחת העונה הטובה והיא מושלמת בליגת האלופות, בולוניה עדיין מחכה לשער היסטורי במפעל.

דקה 11: גול! נונייס השאיר לסלאח שהרים לרחבה מימין, מקאליסטר הסתנן והרשית מקרוב. 0:1 לליברפול.

דקה 75: גול! סלאח חתך בצורה אופיינית מימין ואז סובב בשמאל כדור אדיר מ-16 מטרים אל החיבורים הרחוקים. גולאסו ו-0:2 לליברפול.

ג'ון דוראן שחקן אסטון וילה כובש מול דאיו אופמקאנו שחקן באיירן מינכן. Alex Pantling, GettyImages
לא התרשם מהלחץ של דאיו אופמקאנו. ג'ון דוראן כובש את שער הניצחון/GettyImages, Alex Pantling

אסטון וילה - באיירן מינכן 0:1

וינסנט קומפני טעם לראשונה את טעם ההפסד כמאמן באיירן מינכן. אחרי ה-1:1 במשחק העונה מול באייר לברקוזן בבונדסליגה, הבווארים הגיעו לווילה פארק עם הארי קיין בחוד ורצו להמשיך להבקיע בצרורות כמו ב-2:9 המהדהד על דינמו זאגרב, אבל למרות שליטה מוחלטת (3:16 באיומים לשער, 1:11 בקרנות) הם לא הצליחו להכניע את דיבו מרטינס שסיפק כמה הצלות נהדרות, כולל בתוספת הזמן. פאו טורס, שראה שער שלו נפסל במחצית הראשונה, היה שותף לשמירה שנייה העונה על שער נקי (רק בליגת האלופות, עדיין לא באנגליה) ובישל בצורה מופלאה לג'ון דוראן את שער הניצחון בדקה ה-79. המחליף הקולומביאני ניצל יציאה לא ברורה של מנואל נוייר והעניק למארחת ניצחון יוקרתי ומאזן מושלם.

דקה 23: הקהל המקומי חגג לאחר שפאו טורס הרשית מקרוב, אבל ה-VAR התערב והשער נפסל בגלל נבדל.

דקה 79: גול! לטורס נלקח שער, אז יש לו בישול. הבלם הספרדי שלח כדור ארוך לעבר המחליף דוראן, שזיהה את נוייר מחוץ לשערו במיקום רע ותחת השמירה בעט אל הרשת מ-25 מטרים, תשע דקות לאחר שנכנס. 0:1 מדהים לאסטון וילה.

דושאן ולאחוביץ' שחקן יובנטוס חוגג שער. RONNY HARTMANN/AFP, GettyImages
איזה מהפך. דושאן ולאחוביץ'/GettyImages, RONNY HARTMANN/AFP

ר.ב. לייפציג - יובנטוס 3:2

הגברת הזקנה עדיין לא ספגה העונה בליגה האיטלקית ומתגאה בהגנה שלה, אבל בליגת האלופות ההתקפה היא זו שמשאירה אותה מושלמת. הערב היא פיגרה פעמיים בגרמניה אחרי צמד של בנימין ששקו וגם איבדה את השוער מיקלה די גרגוריו שהורחק, אבל גילתה הרבה אופי ב-10 שחקנים וסיפקה מהפך נהדר. דושאן ולאחוביץ' ענה למבקרים עם עוד צמד מרשים (שלישי העונה, כולם במשחקי חוץ) ולצדו הצטיין פרנסיסקו קונססאו הפורטוגלי, שבישל לו וקינח עם מבצע אישי בשער הניצחון בדקה ה-82.

דקה 30: גול! אופנדה הוציא מתפרצת ושלח כדור פנטסטי לכיוון ששקו, שמתוך הרחבה הפציץ בשמאל אל המשקוף ופנימה. 0:1 ללייפציג.

דקה 50: גול! קמביאזו סיפק כדור רוחב נהדר מצד שמאל ובתוך הרחבה היה זה ולאחוביץ' שהקדים את הבלם שלו ובנגיעה אלגנטית המשיך אל הרשת את ה-1:1 של יובנטוס.

דקה 59: כרטיס אדום! סימונס שלח את אופנדה, די גרגוריו יצא לעברו, נגע ביד מחוץ לרחבה כדי לעצור אותו וכמובן הורחק. יובנטוס בלי השוער שלה.

דקה 64: גול! פרין רק נכנס אל בין הקורות וכבר ספג. כדור חופשי פגע ביד של דוגלאס לואיז בתוך הרחבה, לייפציג קיבלה פנדל וששקו השלים צמד והעלה אותה ל-1:2.

דקה 68: גול! גם ולאחוביץ' עם צמד. קונססאו חטף כדור והחלוץ הסרבי שיגר טיל מ-20 מטרים, מעל ידי השוער ואל החיבורים. 2:2 נהדר של יובנטוס ב-10 שחקנים.

דקה 82: גול! איזה מהלך אדיר של קונססאו, שהלציח לעבור בין שני שחקניו בצד ימין של הרחבה ובעט שטוח אל הפינה הרחוקה. 2:3 ליובנטוס.

אנחל די מריה שחקן בנפיקה חוגג שער. FILIPE AMORIM/AFP, GettyImages
כמו ב-2014. אנחל די מריה חוגג מול אתלטיקו באצטדיון האור/GettyImages, FILIPE AMORIM/AFP

בנפיקה - אתלטיקו מדריד 0:4

עוד קבוצה מושלמת שאחראית להצגה הגדולה של הערב. אתלטיקו מדריד קיוותה שהשוויון הדרמטי מול ריאל ייתן לה תנופה, אבל בהיעדרו של רובין לה נורמן שנפצע בראשו בדרבי, ההגנה שלה פשוט קרסה. קרם אקטורקולו כבש את הראשון, אנחל די מריה דייק מהנקודה הלבנה בפתיחת המחצית השנייה ושוב חגג מול אתלטיקו באצטדיון האור, בו לקח על חשבונה את ליגת האלופות עם ריאל לפני עשור, ולאחר מכן אלכסנדר בה נגח ואורקון קוקצ'ו הוסיף פנדל משלו. הקולצ'ונרוס אפילו לא בעטו למסגרת ודייגו סימאונה צריך להיות מודאג מתבוסה כה לא אופיינית.

דקה 13: גול! שני איבודים רשלניים של אתלטיקו הובילו לעונש מיידי. אורסנס הכניס כדור מצד ימין לאקטורקולו שירה אל הרשת של אובלק. 0:1 לבנפיקה.

דקה 52: גול! פאבלידיס הוכשל ברחבה, ה-VAR סייע לקבוע פנדל ודי מריה, שהצטיין מול אתלטיקו בגמר ליגת האלופות לפני עשור באותו אצטדיון בדיוק ואוהב לשחק מולה, בעט פנימה. 0:2 לבנפיקה.

דקה 75: גול! מה קורה להגנת אתלטיקו? המגן הדני בה עלה לעזרת ההתקפה בכדור קרן, גילה לפתע שהוא חופשי בתוך תיבת החמש ונגח פנימה. 0:3 לבנפיקה.

דקה 84: גול! ריינילדו גרם לפנדל נוסף לחובת אתלטיקו והפעם קוקצ'ו בעט פנימה. 0:4 גדול לבנפיקה.

שחקני אטאלנטה מודים לקהל. INA FASSBENDER/AFP, GettyImages
לא התקשו. שחקני אטאלנטה מודים לקהל שליווה אותם לגלזנקירשן/GettyImages, INA FASSBENDER/AFP

משחקים נוספים

שחטאר דונייצק - אטאלנטה 3:0
לאטאלנטה: בראט ג'ימשיטי (21), אדמולה לוקמן (44), ראול בלאנובה (48)

ג'ירונה - פיינורד 3:2
לג'ירונה: דויד לופס (19), דוני ואן דה בייק (73), בויאן מיובסקי החמיץ פנדל (67). לפיינורד: יאנחל הררה (עצמי, 23), אנטוני מילאמבו (33), לדיסלב קרייצ'י (עצמי, 79), אייאסה אואדה החמיץ פנדל (36)

דינמו זאגרב - מונאקו 2:2
לדינמו: פטאר סוצ'יץ' (45+3), מרטין בטורינה (66). למונאקו: מוחמד סאליסו (74), דניס זקאריה (90 בפנדל)

שטורם גראץ - קלאב ברוז' 1:0
לברוז': חריסטוס צוליס (23)

המחזור השלישי בליגת האלופות ייצא לדרך ב-22 באוקטובר, כשבמוקד ברצלונה ומאמנה האנזי פליק מארחים את באיירן מינכן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully