וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"קבוצה משעממת": הפרשנים הספרדים לא מרחמים על ריאל מדריד

עודכן לאחרונה: 3.10.2024 / 9:23

ה-1:0 מול ליל הדליק נורות אזהרה חדשות, לצד החששות הישנים בקרב אלופת אירופה: "הקבוצה הזאת לא נהנית כרגע, כדור הזהב יותר מדי משפיע על ויניסיוס". מיאטוביץ': "הקישור לא משכנע אותי, אנדריק לא מוכן להרכב". הפיתרון: מודריץ'?

כתבתו של שרון דוידוביץ' על אנדרס אינייסטה/ספורט1

לזה ריאל מדריד לא ציפתה. אלופת אירופה נכנעה אמש (רביעי) 1:0 לליל, שחגגה את הניצחון הגדול בתולדותיה והעניקה לקרלו אנצ'לוטי סיבה או שתיים לדאגה. "הם היו עדיפים", הודה המאמן בסיום. "לא הצלחנו להיכנס למשחק, הגענו למצבים אמיתיים רק לפני הסוף והקבוצה פשוט לא היתה טובה. נלמד מזה ונשתפר. זו עונה ארוכה וכבר בשבת יש לנו עוד משחק".

הפרשנים היו פחות סלחנים. "ריאל מדריד איבדה שלושה שחקנים - נאצ'ו, טוני קרוס וחוסלו - שתרמו המון לחבורה הזאת", ניתח תומאס רונסרו. "אדר מיליטאו ואנטוניו רודיגר לא כל כך טובים כי ללא נאצ'ו אין להם תחרות. אפילו חוסלו כבש שערים דרמטיים. זה היה המשחק הכי גרוע של ריאל מדריד כבר תקופה ארוכה, נראה שאין שמחה בקבוצה הזאת. צריך שהחבורה הזאת תהנה. כרגע זו קבוצה משעממת".

ויניסיוס שחקן ריאל מדריד מאוכזב. SAMEER AL-DOUMY/AFP, GettyImages
לא בפוקוס? ויניסיוס/GettyImages, SAMEER AL-DOUMY/AFP

על ההופעה המאכזבת של ויניסיוס אמר רונסרו: "הבעיה איתו היא שכדור הזהב משפיע עליו יותר מדי, וההצבעה כבר הסתיימה".

שחקן הקבוצה וחבר ההנהלה לשעבר פרדראג מיאטוביץ' הוסיף: "מודריץ' וקרוס היו חסרים לי. טשואמני, קמאבינגה ו-ואלוורדה מאוד חזקים, אבל לא ממש מתאימים לסגנון של ריאל. הקישור הזה לא משכנע אותי כרגע וזו הבעיה, יש יותר מדי פיזיות ולא מספיק יצירתיות. אנדריק? הוא עדיין לא מוכן להרכב. השנה הוא צריך לעלות מהספסל, כשריאל ביתרון".

עמיתם חסוס גאלגו הוסיף: "ריאל עדיין לא שיחקה משחק מצוין העונה. אין לה סגנון ברור ונראה שמשהו לא מסתדר גם כשהיא מנצחת. חסר לקבוצה הזו התלהבות, אני לא יודע אם עייפות היא הבעיה".

sheen-shitof

עוד בוואלה

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
אנדריק שחקן ריאל מדריד. SAMEER AL-DOUMY/AFP, GettyImages
זה עדיין לא זה. אנדריק/GettyImages, SAMEER AL-DOUMY/AFP

הפרשן חואן מנואדה תהה האם השיטה הנוכחית של אנצ'לוטי משרתת את הסגל: "מספר דברים לא עובדים, הדבר הכי ברור זה שבלי טוני קרוס קשה לשחק כדורגל. העונה אנצ'לוטי חזר ל-4-3-3, אבל כרגע נראה שאף אחד לא יודע מה השיטה שהכי מתאימה. אמבפה אולי יכול לכסות על חלק מהבעיות הללו, אבל קשה לבוא אליו בטענות שהוא לא כובש". הפיתרון, טען מנואדה, יכול להגיע מלוקה מודריץ': "גם בגיל 39, יש לו הרבה מה לתרום. באופן אירוני, ריאל זקוקה לו יותר מתמיד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully