וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שנה וחצי אחרי שהיה על סף מוות: החזרה המרגשת של סרחיו ריקו

השוער הספרדי בן ה-31, שנפל מסוס במאי 2023 והיה בתרדמת ממושכת אחרי פציעת ראש קשה, ערך את הבכורה במדי אל גראפה הקטארית

תיקתקנו, 1.10 - סיכום אירועי היום בספורט/ספורט1

אחרי המתנה ארוכה ומעבר לקבוצה חדשה, סרחיו ריקו חזר לשחק כדורגל בצורה רשמית. השוער הספרדי בן ה-31, שנפצע בצורה קשה בראשו לאחר שנפל מסוס במאי 2023 והיה אז בתרדמת במשך יותר משלושה שבועות, ערך אמש (שלישי) את הופעת הבכורה שלו בשערה של אל גראפה הקטארית.

זה קרה במסגרת ליגת האלופות של אסיה, כאשר קבוצתו אירחה את האלופה המכהנת אל עין מאיחוד האמירויות, בה שיחק עד לאחרונה עומר אצילי. חוסלו, אקס ריאל מדריד, כבש פעמיים (45+2 ו-48) לזכות המארחת ואז ריקו נכנע לפאננקה מהנקודה הלבנה של קאקו רומרו (56) ולנגיחה של סופיאן רחימי (66). סיידו סאנו (72) ויאסין ברהימי (76) קבעו 2:4 לזכות אל גראפה וסידרו לשוער ניצחון בקאמבק.

כאמור, ריקו בן ה-31 נפצע לפני כשנה וחצי והיה מאושפז במשך 82 ימים בבית החולים, כאשר ב-26 מתוכם היה בתרדמת. הוא איבד 20 ק"ג ממשקלו ורק 11 חודשים לאחר הפציעה שב לאימוני פריז סן ז'רמן, אליה השתייך אז.

הוא גדל בסביליה ובזכות ההצטיינות שלו במדיה, הוזמן לנבחרת ספרד, ערך בה הופעה אחת והיה בסגל ביורו 2016. את עונת 2018/19 בילה בהשאלה בפולהאם ואחריה נמכר מסביליה לפריז תמורת 6 מיליון יורו. בבירת צרפת ריקו שימש בעיקר כשוער מחליף ובסך הכול הוא צבר במדי פריז סן ז'רמן 24 הופעות בכל המסגרות. בינואר 2022 הושאל למאיורקה ושם גם רשם את משחקו האחרון, בתבוסה הביתית 6:2 לגרנאדה לפני כשנתיים וחצי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully