וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סרחיו ריקו יצא מתרדמת: "רואים קצת אור בקצה המנהרה"

כשלושה שבועות אחרי שנפל מסוס ונחבל בראשו בצורה קשה, שוער פריז סן ז'רמן מראה סימני התאוששות. רעייתו: "ידעתי שהוא ייצא מזה כי הוא אלוף"

משחק האליפות של בנפיקה: ניצחון 0:3 על סנטה קלרה/ספורט1

סרחיו ריקו, שוערה הספרדי של פריז סן ז'רמן שנחבל בצורה קשה בראשו לפני כשלושה שבועות, יצא היום (שני) מתרדמת. כזכור, השוער בן ה-29 נפל מסוס במהלך רכיבה ונפגע בראשו יממה אחרי שישב על הספסל במשחק החוץ מול שטרסבורג (1:1) שבו הבטיחו הפריזאים את זכייתם באליפות צרפת.

רעייתו אלבה סילבה סיפרה ל"טלסינקו": "הוא עושה צעדים קטנים קדימה והאמת היא שאנחנו רואים קצת אור בקצה המנהרה. תודה לבית החולים ולצוות הרפואי שהם מדהימים לא רק עם סרחיו, אלא עם כל החולים. תודה להם, תודה לאל ותודה לכל מי ששולח לנו כל כך הרבה כוחות. אנחנו מתקדמים ויש לי הרבה יותר תקווה".

כאשר נשאלה האם הוא חזר להכרה, השיבה סילבה: "כן, לאט לאט יש התקדמות. ידעתי מההתחלה שהוא הולך לצאת מזה כי הוא אלוף".

מחווה של אוהדי פריז סן ז'רמן לכבוד השוער סרחיו ריקו. Julian Finney, GettyImages
המחווה של אוהדי פ.ס.ז' במשחק הליגה האחרון/GettyImages, Julian Finney

ריקו גדל בסביליה ובזכות ההצטיינות שלו במדיה, הוזמן לנבחרת ספרד, ערך בה הופעה אחת והיה בסגל ביורו 2016. את עונת 2018/19 בילה בהשאלה בפולהאם ואחריה נמכר מסביליה לפריז תמורת 6 מיליון יורו.

בבירת צרפת ריקו שימש בעיקר כשוער מחליף, וב-2021/22 הוא חיפש צ'אנס לדקות משחק ושיחק כמושאל במאיורקה. את כל העונה האחרונה העביר על הספסל של אלופת צרפת, שבמשחק הליגה האחרון ערכה מחוות לכבודו והקפטן מרקיניוס אף הניף את תואר האליפות עם חולצתו. בסך הכול הוא צבר במדיה 24 הופעות בכל המסגרות בעונות קודמות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully