וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"פ.ס.ז' שוקלת להחזיר את אפולה אדל": דונארומה חוטף ברשת

האיטלקי היה אשם בשני השערים של ארסנל, גם הפרשן קטל: "הצעד הבא של פ.ס.ז' חייב להיות שדרוג העמדה הזו". דוגארי נגד לואיס אנריקה

תיקתקנו, 1.10 - סיכום אירועי היום בספורט/ספורט1

ג'אנלואיג'י דונארומה חזר לשערה של פריז סן ז'רמן אחרי שהחמיץ את שלושת המשחקים האחרונים, אבל הבכורה העונתית שלו בליגת האלופות הפכה לערב מסויט בלונדון. השוער האיטלקי תפס אוויר בדרך לשער הראשון של קאי האברץ (20) ונתן לאחר מכן לכדור חופשי של בוקאיו סאקה לעבור את כולם וגם אותו בדרך אל הרשת (35) ולניצחון 0:2 של ארסנל במחזור השני במפעל.

אוהדי אלופת צרפת כעסו על ההופעה של השוער וגם ברשת ה-X לא ריחמו. בין היתר הזכירו את אפולה אדל, שאחרי התקופה בפ.ס.ז' שיחק גם בהפועל תל אביב, וכתבו: "בפ.ס.ז' שוקלים להחזיר את אפולה אדל לאור הביצועים הגרועים של דונארומה".

העיתונאי רובין ביירנר, שמסקר את הכדורגל הצרפתי, צייץ: "הצעד הגדול הבא של פ.ס.ז' חייב להיות שדרוג עמדת השוער. דונארומה פשוט לא עומד בזה".

שחקן העבר כריסטוף דוגארי ביקר בחריפות את המאמן לואיס אנריקה: "יש כל כך הרבה דברים להגיד עליו, לפעמים הוא הולך לאיבוד. הוא מאמן טוב עם רעיונות טובים, אבל יש לי בעיה עם הדמות הזו והגישה שלו. אתה לא יכול לאמן את פ.ס.ז' בעידן הקטארי ולהסביר לנו שאתה רק בונה קבוצה. זה מגוחך, לא מובן ובלתי ניתן לשמיעה מבחינת האוהדים. אולי זה עובר אצל המנהלים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully