וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמוליק ברנר: "פספוס. היינו במשחק מבחינת התוכנית שלנו"

1.10.2024 / 21:49

מכבי רמת גן פתחה את הופעותיה בליגת האלופות עם הפסד 80:71 לא.א.ק אתונה ביוון, כשהמאמן מצביע על האחוזים הרעים מחוץ לקשת כסיבה המרכזית להפסד: "מעודדים לקראת ההמשך, מאמינים ביכולת שלנו"

תיקתקנו, 1.10 - סיכום אירועי היום בספורט/ספורט1

מכבי רמת גן הפסידה הערב (שלישי) את משחק הפתיחה שלה בליגת האלופות של פיב"א 80:71 נגד א.א.ק אתונה ביוון. החבורה של שמוליק ברנר, בהופעה ראשונה במפעלים אירופאיים מאז שנת 2001, תקווה להתאושש בהמשך הבית ולתפוס את אחד המקומות שמובילים לשלב הבא.

רמת גן אמנם הפסידה את כל אחד מארבעת הרבעים במשחק, אבל הייתה בתמונה לאורך כמעט 40 דקות כשהם רודפים אחרי היריבה החזקה. החבורה של שמוליק ברנר קיבלה 21 נקודות ו-7 אסיסטים מקנדל מקולום, ו-18 נקודות ו-6 ריבאונדים מאמין סטיבנס. מנגד, לא הצליחה רמת גן בקליעה מחוץ לקשת כשהיא מסיימת עם 4 שלשות מוצלחות מ-25 ניסיונות.

"תחושת פספוס", סיכם שמוליק ברנר את המשחק באתונה, "בהרבה היבטים היינו במשחק מבחינת תוכנית המשחק, מבחינת הנקודות ההגנתיות שרצינו להיות טובים בהם. התקפית היינו צריכים להיות הרבה יותר חדים, היו הרבה מאוד זריקות פנויות שהחטאנו. להגיע לכאן, למגרש מאוד קשה, ולקלוע 4 מ-25 לשלוש, ועדיין להיות במשחק כמה דקות לסוף - זה לא פשוט".

שמוליק ברנר מאמן מכבי רמת גן. פיב"א אירופה, אתר רשמי
"נלמד מהמשחק הזה". שמוליק ברנר/אתר רשמי, פיב"א אירופה

לקראת יתר המשחקים במפעל אמר המאמן: "נלמד מהמשחק הזה, זו רק ההתחלה שלנו במפעל. אנחנו מעודדים לקראת ההמשך. זה בית לא קל, אבל אנחנו מאמינים ביכולת שלנו לעשות את זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully