וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי רמת גן נתנה פייט, אבל הקאמבק האירופי הסתיים בהפסד

הקבוצה של שמוליק ברנר החלה את דרכה בליגת האלופות של פיב"א עם הפסד 80:71 באתונה מול א.א.ק. מקולום בלט עם 21 נקודות

תיקתקנו, 30.9/ספורט1

בזמן מטח הטילים לעבר ישראל, מכבי עירוני רמת גן ערכה הערב (שלישי) את הופעת הקאמבק שלה באירופה אחרי 23 שנה, כשהפסידה ביוון 80:71 לא.א.ק אתונה בפתיחת בית ה' בליגת האלופות של פיב"א. החבורה של שמוליק ברנר, ששמעה מוקדם יותר על דחיית גמר גביע ווינר שבו הייתה אמורה לפגוש במוצאי שבת את מכבי תל אביב, הובילה לרגעים קלים במחצית הראשונה, אבל ירדה בפיגור להפסקה ולא הצליחה לחזור לאחר מכן, בערב רע מחוץ לקשת (4 מ-25).

א.א.ק פתחה עם 0:7, לפני שקנדל מקולום קלע מהקו את הנקודות הראשונות של רמת גן באירופה. אמין סטיבנס נכנס לעניינים ושלשה של מקולום הפכה ל-15:17, אך פרנטיס האב סידר ליוונים יתרון 23:26 בסיום הרבע הראשון. הנדנדה נמשכה עם שלוש קליעות עונשין של דרו קרופורד שהעלה ל-28:31, אבל זו הייתה הפעם האחרונה שרמת גן הובילה. היוונים יצאו לריצת 2:14 וכבר עלו ליתרון דו-ספרתי, לפני שרועי הובר קלע מחוץ לקשת והקטין ל-47:42 בהפסקה.

מקולום וסטיבנס ניסו להחזיר את רמת גן למשחק, כשמנגד שלשה של האנטר הייל, ממצטייני המפעל בעונה שעברה, והטבעה של מינדאוגאס קוזמינסקאס המנוסה השאירו את המארחת בטווח ביטחון עם 54:61 עם הכניסה לרבע האחרון. אייזיאה מיילס, שלא שיחק בניצחון על בני הרצליה בגביע ווינר, נכנס וסייע להקטין את הפער לארבע בלבד יחד עם סטיבנס כשנותרו כמעט שלוש דקות לסיום המשחק, אך לא מעבר מול ערב גדול של פרנטיס האב (28 נקודות, 7 מ-12 לשלוש).

קלעו למכבי רמת גן: קנדל מקולום 21 נקודות (7 אסיסטים), אמין סטיבנס 18 (6 ריבאונדים), רוברטו גלינאט 11, אדם אריאל ורועי הובר 5 כל אחד, אייזיאה מיילס ובניה סרור 4 כל אחד, דרו קרופורד 3, יהל מלמד שותף ולא קלע.

אדם אריאל שחקן מכבי רמת גן מול גרנט גולדן שחקן א.א.ק אתונה. פיב"א אירופה, אתר רשמי
תקוות להמשך. אדם אריאל/אתר רשמי, פיב"א אירופה

הראשונה בבית, בו משחקות גם ריגה וטלקום בון, תעפיל ישירות לשלב הטופ 16, בעוד השנייה והשלישית תלכנה לפלייאין על הכרטיס לשלב הבא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully