וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות השינוי בהנחיות: נדחה גמר גביע ווינר ממוצאי שבת

עודכן לאחרונה: 1.10.2024 / 14:43

המנהלת החליטה לדחות את משחק הגמר החגיגי שפותח את העונה בין מכבי תל אביב למכבי רמת גן למועד אחר. נכון לעכשיו, אין כוונה לדחות את מחזורי הפתיחה בליגה

תיקתקנו, 1.10 - סיכום אירועי היום בספורט/ספורט1

מנהלת ליגת העל בכדורסל הודיעה היום (שלישי) על דחיית גמר גביע ווינר שהיה אמור להיערך במוצאי שבת בחולון בין מכבי תל אביב למכבי עירוני רמת גן. הסיבה לדחיית המשחק היא השינוי בהנחיות פיקוד העורף שקובעות שעד למוצאי שבת בשעה 21:00 לא ניתן לקיים אירועים במבנה סגור עם יותר מ-300 אנשים.

במנהלת לא רצו לקיים את משחק הגמר החגיגי שפותח את העונה ללא קהל, ובהחלטה מהירה שהתקבלה גם על ידי הקבוצות, הוחלט לדחות את המשחק למועד אחר.

ג'ון דיברתולומאו מכבי תל אביב לצד ג'יילן אדאמס הפועל חולון. דני מרון
עוד דחייה במציאות קשה. מכבי תל אביב/דני מרון

רק אתמול הודיעה המנהלת על נהלים למחזורי הפתיחה בליגה, לפיהם קבוצה שיהיו עליה מגבלות של עד אלף צופים תוכל לארח עם הכמות הזאת. הורדת כמות הצופים עשויה לשנות את ההנחיות, למרות שנכון לעכשיו במנהלת לא מעוניינים לדחות את מחזורי הליגה מחשש ליצירת לוח זמנים צפוף מדי ויצירת סיטואציה שתוביל לעזיבה משמעותית של שחקנים זרים.

כעת מנהלת הליגה בוחנת אפשרות לקיים את המשחקים שנדחו בעקבות גמר גביע ווינר - מכבי תל אביב נגד הפועל חיפה והפועל תל אביב נגד מכבי רמת גן, במקום הגמר שנדחה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully