וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"סיבה אחת להתלהב ממכבי תל אביב החדשה? עומר מאייר"

ב"באסקטניוז" סימנו את הרכז בן ה-17 כמועמד לפריצה: "יוביל את הכדורסל הישראלי בעתיד, ועשוי לקבל את הבמה העונה לאור סימני השאלה בקו האחורי"

תקציר ממשחק ההכנה: פנאתינייקוס - מכבי תל אביב 81:73/באדיבות מכבי תל אביב

עונת היורוליג בפתח, ואוהדי מכבי תל אביב מחפשים סיבות להתרגש. הסגל עבר חריש עמוק, משחקי הבית שוב לא ישוחקו בהיכל וההערכות בנוגע למיקום הסופי של הצהובים לא אופטימיות במיוחד - אבל הצהובים מקווים להפתיע, או לכל הפחות לגלות העונה שחקנים שאפשר יהיה להישען עליהם בשנים הבאות.

אחד מהם הוא ללא ספק עומר מאייר, שבגיל 17 מקווה לקבל דקות משמעותיות. אחרי שכיכב באליפות אירופה והצעיד את נבחרת ישראל למקום הרביעי לצד בן שרף, הרכז הכישרוני בחר להמשיך במכבי תל אביב ולא לעבור לקבוצה "קטנה" יותר שהייתה יכולה לתת לו את הבמה, אבל יש מי שמשוכנע שהוא בכל זאת יקבל הזדמנויות - גם ביורוליג.

במגזין "באסקטניוז", לדוגמא, בחרו סיבה אחת להתלהב ממנה בכל אחת מהקבוצות במפעל העונה - וכשזה הגיע למכבי תל אביב, האירו זרקור של מאייר.

"למרות גילו הצעיר, מאייר כבר סוחט מחמאות ונתפס כאחד המועמדים המובילים להוביל את הכדורסל הישראלי בעתיד", נכתב אודות הרכז הצעיר. "הקו האחורי המתחדש של מכבי תל אביב מלא בסימני שאלה ביחס לעונות קודמות בהן הובילו אותו שחקנים בכירים כמו ווייד בולדווין ולורנזו בראון, ויתכן שמאייר יקבל הרבה יותר הזדמנויות, גם ביורוליג וגם בליגה הישראלית".

עומר מאייר, מכבי תל אביב. באדיבות מכבי תל אביב, אתר רשמי
ירוויח מההפקר? עומר מאייר/אתר רשמי, באדיבות מכבי תל אביב

בכתבה טענו כי "מאייר יקבל צ'אנס לקחת צעד קדימה בקריירה, ולקבל תפקיד משמעותי. עבור אוהדי הקבוצה, תמיד מרגש לראות שחקן צעיר שפורח לנגד עיניך - במיוחד שהוא מקומי כמו במקרה הזה".

יש לציין כי אם לשפוט על פי משחקי ההכנה וגביע ווינר, מאייר זוכה לקרדיט מוגבל מעודד קטש - אם כי המשחק האחרון נגד הפועל חולון אולי הצביע על שינוי מגמה, כשהמאמן השאיר אותו על המגרש בדקות הסיום למרות יכולת פושרת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully