וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תחזיות פסימיות באירופה: "מכבי תל אביב החדשה לא נראית מאיימת"

שבוע לפתיחת העונה: ביבשת מנתחים את הסגל המתחדש של הצהובים, ומטילים ספק ביכולתו להתברג בפליי-אין. קטש יפעיל את קסמיו? "הוא אמור להיות היתרון הגדול"

תקציר ממשחק ההכנה: פנאתינייקוס - מכבי תל אביב 81:73/באדיבות מכבי תל אביב

עונת היורוליג תצא לדרך בעוד שבוע בדיוק, ומצבה של מכבי תל אביב - לפחות במבט שטחי - לא נראה מזהיר. עם חמישה זרים כשירים בלבד ו-ואקום בעמדות הסמול פורוורד והשוטינג גארד, אחרי קיץ בו איבדה את כוכביה וחישבה מסלול מחדש - והכל בזמן מלחמה וכשאירוח משחקים בהיכל נראה רחוק יותר מיום ליום - עודד קטש יצטרך לחולל קסמים כדי לשחזר את העונה שעברה, שהסתיימה במרחק נגיעה מפיינל פור.

לקראת פתיחת העונה עורכים גם באתרים השונים ברחבי היבשת ניתוחים ומנסים לנבא את יחסי הכוחות, ומטבע הדברים מכבי תל אביב מסתמנת כמי שצריכה להנמיך ציפיות.

כך, למשל, באתר "BasketballSphere" חזו שהצהובים יסיימו במקומות 9-12. "קשה לדעת איך תיראה הקבוצה הזו", נכתב. "יש הרבה שחקנים עם פוטנציאל, אבל חובת ההוכחה עליהם. עם תחילת העונה, הסגל של מכבי תל אביב לא מראה מאיים. מכבי עדיין יכולה להפתיע את כולם, אבל זה יהיה תלוי מאוד בכימיה שתיווצר בקבוצה".

שחקני מכבי תל אביב. דני מרון
קבוצה חדשה לגמרי. מכבי תל אביב/דני מרון

בפודקאסט של "באסקטניוז" התחזיות היו קודרות יותר. חבר הפאנל ריטיס ויסניאוסקאס דירג מכבי תל אביב במקום ה-12. "סגל חדש, והרבה ספקות. אני לא משוכנע שרוקאס יוקובאיטיס בשל לתפקיד גדול כל כך, ולא בטוח שג'ורדן לויד מסוגל להישאר בריא מספיק. אין שם מספיק עומק", הסביר. "גם אם ווניין גבריאל יתברר כהברקה, זו לא אותה רמה כמו ג'וש ניבו, וגם בעמדות אחרות זה אותו דבר. לאבד בולדווין, בראון, קולסון וניבו בקיץ אחד, ולהחליף אותם בשחקנים זולים יותר בגלל בעיית תקציב? וכל זה בלי לשחק משחקי בית? זה נראה לי יותר מדי. בשנים קודמות מכבי הייתה קבוצה כל כך מלהיבה, הם הגיעו כל כך קרוב לפיינל פור, אבל אני לא רואה את זה קורה הפעם".

אוגוסטאס שוליאוסקאס הציב את הצהובים במקום ה-13: "הם איבדו את כל שחקני החמישייה שלהם כמעט. אולי הם יתבררו כהפתעת העונה, אבל אני בספק גדול".

הכתב הבכיר דונאטס אורבונאס גם דירג את הצהובים במקום ה-14: "ראיתי חלק מהמשחקים שלהם, וגם שמעתי מאנשים מבפנים שיש שם חיבור טוב. ג'ורדן לויד כביכול אמור להוביל, אבל הוא לא כופה את עצמו על המשחק. הם מניעים את הכדור יפה, ויש לא מעט שחקנים בסגל הזה שיכולים לעשות קפיצת מדרגה. לרוקאס יוקובאיטיס זו הזדמנות ענקית, וכאן אמור להיכנס למשוואה היתרון הגדול של עודד קטש. הוא הטמיע במועדון הזה שיטה יעילה, וגם השחקנים מרגישים מאוד רגועים איתו ומבינים את השיטה די טוב. הוא עוזר לשחקנים לפצח את השיטה שלו די מהר".

לדבריו של אורבונאס, "מכבי תל אביב מחפשת לצרף לפחות שחקן אחד או שניים בשבוע הקרוב, וזה עשוי לשנות את התמונה מבחינתה, אבל כרגע - כמו שהסגל שלהם נראה כרגע, הם במקום ה-14 מבחינתי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully