וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאמן הכוכב האדום: "גלזר מרגיש בסדר, נחליט לגביו ביום שלישי"

השוער קיים אימון מלא ויצא עם הקבוצה לאיטליה למשחק מול אינטר במסגרת המחזור השני בליגת האלופות, במטרה שיעמוד בין הקורות בסן סירו (שלישי, 22:00)

תיקתקנו, 30.9/ספורט1

אנשי נבחרת ישראל חששו בימים האחרונים שעומרי גלזר נפצע פעם נוספת ושוב לא יעמוד לרשות רן בן שמעון במשחקים הקרובים בליגת האומות נגד צרפת (10.10) ואיטליה (14.10), אבל לא פחות חששו אנשי הכוכב האדום בלגרד שגם כך נאלצו להסתדר ללא גלזר במרבית משחקי העונה. כידוע, השוער התאושש לאחרונה מפציעה ארוכה ופתח רק בשלושה משחקים, כולל בליגת האלופות, אבל בסוף השבוע ביצע טעות שסידרה לז'לז'ניצ'אר את השוויון הזמני, מהלך שבעקבותיו נפצע ולא התאמן בימים האחרונים.

עם זאת, הבוקר (שני) ערכה הכוכב בלגרד את האימון המסכם לקראת משחק ליגת האלופות מחר בסן סירו נגד אינטר, ולפי דיווחים ראשוניים בסרביה הישראלי התאמן ונכלל בסגל, כך שהוא צפוי לעמוד בין הקורות מול אלופת איטליה. למעשה, השחקן היחיד שיחסר לכוכב האדום מחר הוא הקשר ההתקפי מירקו איבניץ', שצפוי לחזור לאימונים בתום פגרת הנבחרות בחודש הבא. "גלזר מרגיש בסדר, הבדיקות הראו שזו לא פציעה חמורה", אמר המאמן ולאדן מילויביץ'. "נראה איך הוא ירגיש ביום שלישי ואז נחליט לגביו".

עומרי גלזר שוער הכוכב האדום בלגרד. Srdjan Stevanovic, GettyImages
צפוי לפתוח בסן סירו על פי הדיווחים. גלזר/GettyImages, Srdjan Stevanovic

המשחק בין אינטר לכוכב האדום בלגרד יתקיים מחר בשעה 22:00. כזכור, במחזור פתיחת ליגת האלופות הפסידה הכוכב האדום בלגרד 2:1 לבנפיקה ואילו אינטר חזרה מאנגליה עם 0:0 נגד מנצ'סטר סיטי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully