וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפקט הזרים והכדורגל שקוז'וך כבר מטמיע בהפועל באר שבע

עודכן לאחרונה: 30.9.2024 / 10:09

הפועל ב"ש עם ונטורה וקנגאווה בדרך למקום טוב. זה לא הניצחון השני ברצף, כמו הסטייל. המאמן, שעבר דרך מורכבת, מתחיל לקבל תמורה

תקציר: הפועל באר שבע - הפועל חיפה 0:3/ספורט1

אחרי חבלי קליטה קשים שכללו הפסדים בגביע הטוטו, הדחה ממוקדמות הקונפרנס ליג ופתיחת ליגת העל פושרת, הפועל באר שבע של רן קוז'וך מתחילה להתחבר ולקבל צורה. אז נכון שזה היה אמש משחק ביתי שני אבל הקבוצה חיברה שני נצחונות ברצף ב-0:3 על הפועל חיפה וכבר מסתכלת על הטבלה מלמעלה. וכשיש לה עוד שלושה משחקי בית נוחים מתוך ארבעת המשחקים הקרובים, אין סיבה שהפועל באר שבע לא תידבק לצמרת הגבוהה ותרוץ למעלה. "המטרה היא כדורגל שוטף ואנחנו בדרך לשם", העידו אמש השחקנים.

שחקני הפועל באר שבע חוגגים. ברני ארדוב
בכיוון הנכון. באר שבע/ברני ארדוב

המשחק אמש והניצחון 0:3, שוב הבליטו את המשקל הסגולי הגבוה שיש לצמד הזרים לוקאס ונטורה ופרינס קנגאווה. אם בשבוע שעבר זה היה החלוץ פול ארנולד גריטה, אמש אלה היו שני קשרי האמצע החדשים העונה ומדובר בחיזוק מוצלח עד כה. לידם באמצע, מורגשת התרומה של אליאל פרץ משחק שני ברציפות. הקשר הישראלי חזר לארץ ונמצא בכושר מצוין.

קוז'וך הלך אמש עם אמיר גנאח בהרכב וקיבל ממנו שער פותח נהדר ברגל שמאל הפחות דומיננטית. הוא גם לא שכח את רותם חטואל אחרי שבמשחק שעבר לא נתן לו דקה ואמש הכניס אותו כחילוף ראשון.

"אנחנו הולכים ומתחברים וקרובים למה שהפועל באר שבע רוצה לראות מהקבוצה שלה", אמרו במועדון.
גם אמש כמו לפני שבוע, רק 8,765 צופים נכחו בטרנר וזה מעט מדי בשביל הקבוצה. במועדון מקווים לחצות את רף העשרת אלפים צופים במשחק הבא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully