וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי יחליף את טן האח ביונייטד? רשימת המועמדים יצרה בעיות חדשות

באנגליה כבר חרצו את גורלו של מאמן מנצ'סטר יונייטד וסימנו את המועמדים במקומו: עוזרו, אקס הנבחרת וזה שרוצה זאת יותר מכולם. כבר עתה נראה שיש חוסר הסכמה בין המועדפים של הקהל לאלה של ההנהלה

תקציר: מנצ'סטר יונייטד - טוטנהאם 3:0/ספורט1

בעונה הראשונה שלו כמאמן מנצ'סטר יונייטד, אריק טן האח הוביל את השדים האדומים לטופ 4 וזכייה בגביע הליגה האנגלי. בעונתו השנייה, המועדון הגיע לשפל עם המקום השמיני בטבלת הפרמיירליג, כשרק זכייה בגביע האנגלי עם ניצחון בגמר על מנצ'סטר סיטי השאיר אותו בתפקיד והעניק לו הארכת חוזה. את העונה הנוכחית פתח עם שני ניצחונות ליגה בלבד, שתי תבוסות באולד טראפורד לליברפול וטוטנהאם ואפילו את טוונטה ההולנדית לא הצליח לנצח בליגה האירופית.

אתמול (ראשון) התבוסה לתרנגולים אולי חרצה את גורלו של המאמן ההולנדי, עם דיווחים רבים באירופה על כך ש"הוא כבר פוטר, אבל עדיין לא קיבל את ההודעה", כפי שנכתב ב"דיילי מייל".

בתקשורת האנגלית החלו להעלות אפשרויות מי עשוי להחליף את טן האח, כשבראש סוכנויות ההימורים ויעלה גם הכי מעט ליונייטד, נמצא רוד ואן ניסטלרוי. ההולנדי שהגיע הקיץ להיות עוזר מאמן ולשדרג את החלוצים של השדים האדומים, נחשב אהוד מאוד על ידי ההנהלה והשחקנים, ולאחר שאימן גם בפ.ס.וו איינדהובן, נחשב למועמד טבעי לרשת את טן האח.

רוד ואן ניסטלרוי עוזר מאמן מנצ'סטר יונייטד. GettyImages
המועמד הטבעי. רוד ואן ניסטלרוי/GettyImages

מיד אחריו נמצא גארת' סאות'גייט, מאמן נבחרת אנגליה לשעבר שכבר קושר ליונייטד בעונה הקודמת, אך החליט להמשיך בנבחרת, עד שסיים את דרכו לאחר ההפסד בגמר היורו. גם תומאס טוכל, שהביע את רצונו להגיע לאולד טראפורד בקיץ, מועמד בכיר, כשלצדו גראהם פוטר, קירן מקנה ואפילו מסימיליאנו אלגרי, שנחשב לשם בכיר שהנהלת יונייטד מעריכה ורוצה לראות מגיע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully