וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סון בספק, פוסטקוגלו פרגן לטן האח: "עושה עבודה נהדרת"

טוטנהאם תנסה לרשום משחק רביעי ברציפות ללא הפסד מול יונייטד, עדיין לא ברור האם כוכבה יהיה כשיר (ראשון, 18:30, ספורט1). המומנטום של אסטון וילה יימשך גם מול איפסוויץ' (16:00, ספורט1)?

תקציר: מנצ'סטר יונייטד - טוונטה 1:1/ספורט1

המחזור השישי בפרמיירליג יימשך מחר (ראשון) עם שני משחקים, ובמוקד תארח מנצ'סטר יונייטד את טוטנהאם.

מנצ'סטר יונייטד - טוטנהאם (ראשון, 18:30, ספורט1)

אחרי ה-0:3 על סאות'המפטון במסגרת הליגה וה-0:7 על בארסנלי במסגרת גביע הליגה, השדים האדומים חזרו לסורם עם 0:0 מול קריסטל פאלאס ו-1:1 עגום מול טוונטה בליגה האירופית. כעת הם רוצים לשוב למסלול הניצחונות מול הקבוצה אותה לא הצליחו להכניע בשלושת המפגשים האחרונים בין השתיים. התרנגולים מגיעים במומנטום הפוך, עם שלושה ניצחונות בשלושת המשחקים האחרונים בכל המסגרות, כולל שלישיות מול ברנטפורד וקרבאח.

יונג מין סון, שנפצע בליגה האירופית, נמצא בספק מסוים אצל האורחת, בעוד אריק טן האח ימשיך להתמודד ללא ויקטור לינדלוף, לוק שואו, טיירל מלאסיה ולני יורו. "לאריק יש ג'וב קשה מאוד אבל הוא עושה עבודה נהדרת", פרגן אנג' פוסטקוגלו לעמיתו. "הוא זכה בגביעים, וזה לא עניין של מה בכך. יהיה משחק גדול ואנחנו כבר מצפים לו".

רסמוס הוילונד שחקן מנצ'סטר יונייטד כובש לרשת טוטנהאם. רויטרס
מפגש מסקרן. הוילונד מול טוטנהאם/רויטרס

איפסוויץ' - אסטון וילה (ראשון, 16:00, ספורט1)

מאז ה-2:0 מול ארסנל יצאה המכונה המשומנת של אונאי אמרי לרצף של חמישה ניצחונות בכל המסגרות - רצף שאמור להמשיך גם מחר, ובמקרה כזה יחגוג המועדון שישה ניצחונות רצופים בכל המסגרות לראשונה זה 15 שנה. העולה החדשה סופרת שישה משחקים רצופים ללא ניצחון בכל המסגרות, ומחר היא ככל הנראה תקבל בחזרה את קלווין פיליפס. מנגד, לאון ביילי צפוי לתפוס את מקומו של ג'ון מקגין הפצוע. ההפסד האחרון של וילה בפורטמן רואוד היה אי שם בספטמבר 1984.

sheen-shitof

עוד בוואלה

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
אולי ווטקינס, חלוץ אסטון וילה. GettyImages
וילה תמשיך לחגוג? ווטקינס/GettyImages

המחזור יגיע לסיומו ביום שני בערב, אז תארח בורנמות' את סאות'המפטון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully