וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גנאח: "המשחק הכי טוב שלנו העונה". קוז'וך פנה לאולטראס של ב"ש

עודכן לאחרונה: 29.9.2024 / 22:38

הפועל באר שבע מרוצה אחרי ה-0:3 על הפועל חיפה, וקוראת לאוהדים לשוב לרצף משחקי הבית: "נשפר גם את האנרגיות". רוני לוי: "ספגנו שלושה שערים מאיבודי כדור שלנו"

תקציר: הפועל באר שבע - הפועל חיפה 0:3/ספורט1

הפועל באר שבע חיברה הערב (ראשון) ניצחון ליגה שני ברציפות כשהביסה 0:3 את הפועל חיפה, וכאשר השחקנים החדשים נכנסים לקצב והיכולת משתפרת, בקבוצה מחכים כעת לחזרת הקהל לטרנר כדי להמשיך במומנטום ברצף משחקי הבית. אליאל פרץ סידר לגנאח (39) את שער היתרון וכבש בעצמו (54) בסיוע של הגנת האורחת. תורג'מן (88) חתם ולא חגג מול האקסית.

שחקני הפועל באר שבע חוגגים. ברני ארדוב
בכיוון הנכון. באר שבע/ברני ארדוב
שחקני הפועל באר שבע חוגגים. ברני ארדוב
אם הקהל יחזור, זה עוד ישתפר. באר שבע/ברני ארדוב

רן קוזו'ך אמר בסיום: "אנחנו מרגישים שאנחנו קבוצה טובה וצריכים לשחק לפי העקרונות שלנו - והיום היה לחץ על הכדור שהוביל למצבים. זה התחיל לא טוב, והמשיך טוב מאוד. היה ניצחון גדול שלנו, אבל אנחנו עדיין לא שם. הגיעו שחקנים טובים שיכולים להוביל את הקבוצה למעלה, החיבור עם הקהל מתחזק, ואם נלך עם זה עוד יותר קדימה - אנחנו רוצים לראות פה את האולטראס - ונשפר גם את האנרגיות והחיבור, אפשר לעשות דברים יפים.

"תענוג לשחק בטרנר, עם הדשא הטוב והקהל שלנו, ויש לנו הזדמנות עם רצף משחקי הבית, להבין איפה צריך להשתפר וללכת קדימה, אבל קבוצה טובה צריכה לנצח גם בבית וגם בחוץ. היה לי מאוד חשוב לא לספוג, גם ב-0:3. קבוצה שרוצה להיות למעלה, צריכה להיות לא רק איכותית אלא גם חזקה".

אמיר גנאח: "המשחק הכי טוב שלנו העונה, ואנחנו מתקדמים ממשחק למשחק. מתאמנים הרבה באימונים על הלחץ, ומשתפרים. אני עובד הרבה על בעיטה בשתי רגליים, שלא יחשבו שאני רק הולך לימין. מחכה שהקהל שלנו יחזור".

אורן ביטון הפועל חיפה. ברני ארדוב
הנסיבות קשות, אבל זה לא תירוץ. הפועל חיפה/ברני ארדוב

רוני לוי: "אפשר להגיד שהקבוצה הטובה יותר ניצחה. השחקנים ניסו, ניסינו לשחק כדורגל חיובי, ללחוץ, להניע את הכדור, ולצערי ספגנו שלושה שערים מאיבודי כדור שלנו. אבל אני רואה דברים טובים, חבר'ה צעירים שיעזרו לנו בעתיד, נחבר את הכל ביחד ותהיה לנו קבוצה טובה.

"לא רוצה לעשות השוואה לקבוצה של שנה שעברה, יש לנו קבוצה חדשה, אחרת לגמרי, עם רמת משחק אחרת לגמרי. לא נעים ששבוע שלם לא יודעים איפה מתאמנים, כשאין סדר, אבל לא בגלל זה הפסדנו את המשחק. לא מחפש תירוצים".

אורן ביטון: "זה לא תירוץ שהלכנו ממגרש למגרש והתאמנו במקומות שאנחנו לא רגילים אליהם, זה המצב במדינה. באנו מוכנים אבל עשינו טעויות שהובילו להפסד. אנחנו מגיעים לפחות מצבים מבעונה שעברה, צריכים להיות יותר חדים. שריקות בוז בטרנר? זה בסדר גמור. היה לי פה טוב, בסדר גמור ששורקים בוז לשחקן שלא בקבוצה שלהם, נעבור הלאה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully