וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מנצ'סטר יונייטד מבישה, ההרחקה זה סימן שמשהו קורה שם"

עודכן לאחרונה: 29.9.2024 / 20:47

השדים האדומים שוב מובכים באולד טראפורד, ואומנם ברונו פרננדש קיבל את האדום הישיר הראשון בקריירה בהחלטה מעט נמהרת, אבל "זה הכי גרוע שיש"

תקציר: מנצ'סטר יונייטד - טוטנהאם 3:0/ספורט1

מנצ'סטר יונייטד ספגה היום (ראשון) הפסד שלישי בשישה מחזורי פרמיירליג, כשהשדים האדומים נכנעו 3:0 לטוטנהאם בבית - הפעם השנייה שהם מובסים באולד טראפורד. יונייטד נותרה בעשרה שחקנים אחרי ההרחקה של ברונו פרננדש והתפרקה לעיני אוהדיה המיואשים, שאפילו לא שרקו בוז עם שריקת הסיום, ואחרי שהפסידה העונה בליגה לברייטון ולליברפול (3:0 בבית), ונראה שהלחץ על המאמן אריק טן האח רק יגבר על רקע האכזבות.

מרכוס רשפורד, מנצ'סטר יונייטד. GettyImages
מרכוס רשפורד, מנצ'סטר יונייטד/GettyImages
קולוסבסקי כובש לזכות טוטנהאם מול מנצ'סטר יונייטד באולד טראפורד. GettyImages
קולוסבסקי כובש לזכות טוטנהאם מול מנצ'סטר יונייטד באולד טראפורד/GettyImages

"טוטנהאם נראית מצוין, אבל מבחינת יונייטד, זה נראה אנמי, וחסר ביטחון", אמר בהפסקה הפרשן ג'יימי רדנאפ, "הם מסתגרים ומחכים מאחור, זה מרגיש כאילו הם קבוצת החוץ. כל כך חלש". על פי גארי נוויל, הפרשן ושחקן העבר של יונייטד, מדובר במפלה כואבת במיוחד. "אוהדי מנצ'סטר יונייטד, ואני ביניהם, חשבנו שהיום יוכל להיות היום שלנו", אמר נוויל, "טוטנהאם בלי סון... אבל זה הכי גרוע שיש. הם נראים חסרי חיים".

שחקן מנצ'סטר יונייטד ברונו פרננדש יורד לחדר ההלבשה אחרי שהורחק. GettyImages
שחקן מנצ'סטר יונייטד ברונו פרננדש יורד לחדר ההלבשה אחרי שהורחק/GettyImages

יש לציין כי נראה שיונייטד קופחה מעט, כאשר פרננדש קיבל את הכרטיס האדום הישיר - הראשון שלו בקריירה. האם הגיעה לו ההרחקה? "לא", סבור רדנאפ, "הוא מנסה לקחת את הכדור בתיקול, והחליק. חבל, זה מעט נמהר. בהילוך איטי רואים שהוא בקושי נוגע בו. מבחינתי זה צהוב". על פי נוויל, "התיקול של פרננדש לא היה חמור כל כך, אבל כששחקנים מגיבים ככה זה אומר שמשהו קורה. זה מסכם את המחצית של יונייטד, שהייתה מבישה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully