וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'אבי אלונסו מודה: באיירן מינכן נראית העונה שונה לגמרי

מאמן באייר לברקוזן מרוצה מהנקודה שקבוצתו הוציאה במשחק העונה מול המוליכה: "האנרגיה והאמונה בבאיירן שונים מבעונה שעברה, היה מאוד קשה. נוייר חושף את השיחה שלו עם טר סטגן אחרי הפציעה

תקציר: באיירן מינכן - באייר לברקוזן 1:1/ספורט1

מאמן באייר לברקוזן, צ'אבי אלונסו, אמר שהוא גאה בשחקניו לאחר תצוגת הגנה עיקשת ב-1:1 בבונדסליגה בשבת מול המוליכה באיירן מינכן, שם ההגנה שלו נפרצה רק בזכות שער יוצא דופן. לאחר שרוברט אנדריך העלה את לברקוזן ליתרון, אלכסנדר פבלוביץ' של באיירן השווה עם וולה יפהפה מ-25 מטרים, שהכניע את השוער לוקאס הראצקי והותיר את האורחים במקום השלישי בטבלה.

לבאיירן היו 18 בעיטות לשער מול שלוש של לברקוזן, אבל למרות שלקבוצה הביתית היו כמעט 70% החזקה בכדור, הקבוצה של אלונסו הצליחה לקחת הביתה נקודה והספרדי המשיך את מאזנו הבלתי מנוצח מול באיירן בארבעה משחקים.

"האנרגיה והאמונה בבאיירן שונים מבעונה שעברה, הם עושים לחץ מלא עם ובלי הכדור. זה היה מאוד קשה היום. אנחנו יכולים להיות מרוצים מהנקודה", אמר אלונסו. "הייתי צריך יותר אנרגיה מהקבוצה, אני מרוצה ממה שקיבלתי. היינו מוכנים לסבול ועשינו את זה. אנחנו צריכים את המשמעת והתשוקה של השחקנים. בקושי הייתה לנו הזדמנות לנשום אבל אני מאוד גאה בשחקנים שלי".

שחקן באיירן מינכן סרג' גנאברי ליד ג'רמי פרימפונג, באייר לברקוזן. Alexander Hassenstein, GettyImages
קרב מרתק, עם טעם של עוד. משחק העונה של גרמניה/GettyImages, Alexander Hassenstein

מנגד, מאמן באיירן מינכן, וינסנט קומפני, אמר שהוא מקווה שהחלוץ הבכיר שלו, הארי קיין, יתאושש בזמן מהפציעה שספג במשחק, לפני משחקה השני של באיירן בליגת האלופות, בחוץ מול אסטון וילה. קיין, שלא בעט לשער במשחק מול לברקוזן, נפצע בהתנגשות בסוף המשחק באליאנץ ארנה וסבל מכאבים לפני שצלע מהמגרש.

"אני לא רופא, אבל אני מקווה שזה לא משהו רציני. עדיין מוקדם לומר. מקווה שהוא יהיה כשיר ליום רביעי", אמר קומפני, וסיכם את המשחק: "בדרך כלל במשחקים כאלה, אתה לא יוצר הרבה הזדמנויות, אבל עשינו את זה. זה היה משחק צמרת אבל יש עוד הרבה משחקים עד לסיום. אנחנו רק צריכים להמשיך".

מבצע מטורף למשפחה

חבילת סלוללר ל-4 מנויים -ב100 שקלים וגם חודש ראשון חינם!

לכתבה המלאה

בסיום השוער מנואל נוייר סיפר שהוא שלח הודעה מנחמת למארק אנדרה טר סטגן, השוער הגרמני של ברצלונה שנפצע וגמר את העונה, מי שהיה יריבו בקרב על אפודת השוער. נוייר, שפרש לאחרונה מהנבחרת, אמר שהוא לא מתכוון לחזור. "לפרישה שלי אין קשר לטר סטגן", הבהיר נוייר, "התכתבנו, שלחתי לו הודעה קולית. הוא בסדר, יחסית לנסיבות... אני יודע מה עובר עליו, עברתי פציעה קשה". לדברי נוייר, "יש לנו בגרמניה שני שוערים מצוינים - אולי באומן ואלכס נובל - ויש גם את ברנד לנו וקווין טראפ. לא צריך לדאוג".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully