וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארטטה: "אליפות? אנחנו רק בספטמבר, לא חושבים רחוק"

מאמן ארסנל ניסה להרגיע אחרי הניצחון הדרמטי של קבוצתו שהצמיד אותה לפסגה: "צריך לנצח, לנצח ולנצח כדי לא להיות תלויים ביריבות". וגם: גווארדיולה מחפש פתרונות

תקציר: ארסנל - לסטר 2:4/ספורט1

אחרי שמנצ'סטר סיטי איבדה נקודות מול ניוקאסל, ארסנל אירחה למשחק קל על הנייר את לסטר בידיעה שניצחון יצמיד אותה לפסגה. אלא שדווקא כשנראה היה שהתותחנים בדרך לניצחון קליל עם 0:2 נינוח, ג'יימס ג'סטין הלחיץ עם צמד ורק שני שערים עמוק בתוספת הזמן סידרו לארסנל 2:4 דרמטי.

"זה רק המחזור השישי, אנחנו בספטמבר", התייחס מיקל ארטטה לשאלות האם ארסנל מפנטזת על אליפות, "אנחנו רוצים לנצח בכל משחק, אבל לא חושבים קדימה מדי. אנחנו מתחילים לבנות את הבסיס הנכון לעונה כדי להיות במקומות והאזורים שאנחנו רוצים. כדי לעשות זאת עלינו לנצח, לנצח, לנצח. אלו הדרישות מהקבוצות האחרות בליגה. אנחנו יכולים רק לשלוט במה שאנחנו עושים".

מיקל ארטטה מאמן ארסנל עם לאנדרו טרוסאר. רויטרס
מנסה להוריד לחץ. ארטטה/רויטרס

על הניצחון הדרמטי אמר ארטטה: "היה משחק מאוד אמוציונלי, הרבה יותר ממה שרציתי שיהיה. אבל אני מאוד מרוצה מכמות המצבים שיצרנו. אחרי 0:2 היינו צריכים רק להגדיל את התוצאה".

"זו הפרמיירליג", הוסיף ארטטה, "לסטר קבוצה איכותית. היא כבשה שני שערים והלחיצה אותנו. אני מאוד מרוצה מהדרך שבה חזרנו, אין ספק שהגיע לנו לנצח את המשחק הזה".

עוד בוואלה

2:4 דרמטי לארסנל על לסטר, רביעייה לפאלמר ב-2:4 של צ'לסי

לכתבה המלאה
פפ גווארדיולה מאמן מנצ'סטר סיטי. רויטרס
לא רוצה שישאלו אותו על רודרי. גווארדיולה/רויטרס

גווארדיולה מחפש פתרונות

גווארדיולה אמר שהוא צריך "למצוא פתרון" להיעדרות של רודרי ממרכז השדה של מנצ'סטר סיטי לאחר שאלופת הפרמיירליג לא הצליחה לנצח שוב ללא שחקן נבחרת ספרד הפצוע והסתפקה ב-1:1 מול ניוקאסל בשבת.

רודרי, 28, סיים את העונה לאחר שנפגע ברצועה הצולבת בברך במהלך ה-2:2 ביום ראשון שעבר מול ארסנל. לפני הנסיעה לניוקאסל, סיטי הפסידה 7 מתוך 21 משחקי פרמיירליג ללא רודרי בתפקידו כקשר הגנתי, ובזמן שהושעה בעונה שעברה הקבוצה של גווארדיולה הפסידה שני משחקים רצופים מול ניוקאסל ו-וולבס.

"חבר'ה, אני יודע שאתם הולכים לשאול אותי על זה כל הזמן, אבל הוא (רודרי) לא שם", אמר גווארדיולה. "קובאצ'יץ', ברנרדו, ריקו היה טוב, אבל אני חייב למצוא פתרונות. אשמח שרודרי יהיה כאן. אני רואה את הקבוצה שלי ומזהה אותה בצורה מושלמת. היו לנו הזדמנויות להבקיע ובמרכז השדה היינו חזקים. הנושא היה כדורים מאחור.... אבל לפעמים זה קורה וצריך להסתגל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully