וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאמן צ'לסי אחרי הרביעייה: "קול פאלמר השחקן הטוב בליגה"

אחרי שכבש ארבע פעמים ב-20 דקות ב-2:4 על ברייטון, מארסקה משבח את החלוץ שלו. וולקוט: "הוא מזכיר לי את ואן פרסי וברגקאמפ". צפו ברביעייה ההיסטורית,

רביעייה של קול פאלמר תוך 20 דקות במשחק בין צ'לסי לברייטון/ספורט1

קול פאלמר הפך לשחקן הראשון בתולדות הפרמיירליג שכובש ארבעה שערים במחצית הראשונה במהלך הניצחון יוצא הדופן של צ'לסי 2:4 על ברייטון בשבת, מה שגרם למאמן אנצו מארסקה לטעון שהחלוץ שלו הוא השחקן הטוב בליגה.

פאלמר בן ה-22 כבש ארבע פעמים במהלך 20 דקות קטלניות כשצ'לסי חזרה מפיגור בפתיחה. "הוא כבש ארבעה, אבל הוא גם יכול היה להבקיע עוד שניים או שלושה", אמר מארסקה. "חשוב שהוא יישאר רעב, שאפתן, אני מכיר אותו כבר הרבה שנים.

קול פאלמר, שחקן צ'לסי. GettyImages
יכול היה לכבוש הרבה יותר. פאלמר/GettyImages

"מה שהוא היה כילד זה בדיוק מה שהוא היה לפני שלוש או ארבע שנים. שערים, בישולים, השחקן הטוב ביותר בליגה - זה לא משנה את איך שהוא. הוא בחור צנוע, ובשבילי זה הדבר החשוב ביותר.

"הוא שחקן מוביל, והיום בכדורגל שחקנים צעירים יכולים להשתנות מהר. קול מבקיע שערים ואף פעם לא משתנה, וזה הדבר הכי חשוב.

"הוא שחקן מיוחד; הוא בחור פשוט וצנוע. הוא לא צריך לספר לאנשים כמה הוא טוב כי אתה יכול לראות את זה בבירור".

עוד בוואלה

2:4 דרמטי לארסנל על לסטר, רביעייה לפאלמר ב-2:4 של צ'לסי

לכתבה המלאה

פאלמר כבש בדקות ה-21, ה-28, ה-31 וה-41 של המשחק, שבו צ'לסי רשמה את הניצחון הרביעי שלה בליגה העונה. פאלמר כבש בעבר ארבעה שערים במשחק אחד עבור צ'לסי בעונה שעברה בניצחון 0:6 על אברטון באפריל.

הוא הפך לשחקן הרביעי - לצד דידייה דרוגבה, פרנק למפארד וג'ימי פלויד האסלביינק - שמבקיע שלוש פעמים שלושער בפרמיירליג עבור צ'לסי. המשחק מול ברייטון היה רק ​​ההופעה ה-39 של פאלמר בליגה במדי צ'לסי לאחר שהגיע אליה ממנצ'סטר סיטי ב-2023.

על פי הפרשן תיאו וולקוט, שחקן העבר של ארסנל: "יש לו טאץ', כמו של ברגקאמפ, ואן פרסי, והם לא היו רעים בכלל.. הוא התפתח והלך לדרך לשלו בצ'לסי והוא שחקן המפתח. אי אפשר להשאיר אותו מחוץ להרכב של שום קבוצה, ואני מדבר גם על נבחרת אנגליה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully