וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלושער מושלם לדייויד לפני ריאל, מונאקו ניצחה בדקה ה-98

כוכבה הקנדי של ליל קבע 0:3 מול לה האבר, נגדה הבקיע שלישייה גם בעונה שעברה. לאנס עדיין בלתי מנוצחת אחרי 0:0 מול ניס, 1:2 דרמטי לקבוצה מהנסיכות נגד מונפלייה

תקציר: באיירן מינכן - באייר לברקוזן 1:1/ספורט1

אחרי ניצחונה של פריז סן ז'רמן 1:3 על ראן, מונאקו הערב (שבת) להשתוות אליה שוב בפסגת הליגה הצרפתית עם 1:2 דרמטי נגד מונפלייה. לאנס נותרה בלתי מנוצחת אחרי 0:0 מול ניס, ליל התאוששה עם 0:3 בלה האבר.

מונאקו - מונפלייה 1:2

ניצחון רביעי ברציפות למונאקו בכל המסגרות והפעם הוא היה סופר דרמטי. ראבי אנזינגולה העלה את מונפלייה ל-0:1 בדקה ה-16, אבל פולארין באלוגון השווה בדקה ה-32. המקומיים תקפו בחמת זעם במטרה להשלים מהפך, אבל לא הצליחו במשך דקות ארוכות. טאנגי קוליבאלי האורח הורחק בדקה ה-92 בצהוב שני ואז בדקה ה-98, כחצי דקה לפני שהשופט תכנן לשרוק לסיום, לאמין קמארה בעט מכ-18 מטר לקורה ופנימה.


לאנס - ניס 0:0

תיקו רביעי ברציפות למארחת, שלא הפסידה בתשעת משחקי הליגה האחרונים שלה ונותרה עם שתי ספיגות בלבד עד כה. היא קיבלה את פניו של מאמנה הקודם פרנק הז, שזכה לאהבה מהקהל, ועצרה את ניס שלו שהבקיעה שמינייה לרשת סנט אטיין במחזור הקודם. זה קרה בזכות שתי הצלות גדולות של בריס סמבה, ששמר על התוצאה גם לאחר הרחקתו של אנס זארורי בצהוב שני (84).

פרנק הז מאמן ניס מודה לאוהדי לאנס. SAMEER AL-DOUMY/AFP, GettyImages
חזר למקום בו הפך לאליל. פרנק הז/GettyImages, SAMEER AL-DOUMY/AFP

לה האבר - ליל 3:0

אחרי ארבעה הפסדים רצופים בכל המסגרות ו-3:3 דרמטי מול שטרסבורג, ולפני שהיא מארחת את ריאל מדריד בליגת האלופות, ליל חזרה לנצח בזכות כוכבה ג'ונתן דייויד. החלוץ הקנדי כבש שלושער מושלם (שמאל, ימין וראש) בדקות 23, 35 ו-79, והפך לשלישי במאה ה-21 שעושה את זה פעמיים ברציפות מול אותה יריבה, אחרי שחגג שלישייה מול לה האבר גם בפברואר. קדמו לו יוהאן אלמנדר (טולוז מול בורדו ב-2007) וארקדיוש מיליק (מארסיי מול אנז'ה ב-2021 ו-2022).

עוד בוואלה

הצטרפו לוואלה fiber ושדרגו את חווית הגלישה והטלוויזיה בזול!

לכתבה המלאה

משחקי יום ראשון:

טולוז - ליון (16:00)
נאנט - סנט אטיין (18:00)
אנז'ה - ריימס (18:00)
שטרסבורג - מארסיי (21:45)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully