וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניה לא תערוך שינויים, אבל היכן יתקיים המשחק מול סכנין?

היהלומים ינסו לחבר ניצחון ליגה שני ברציפות, אולם טרם יודעים אם ישחקו מחר (ב', 20:00, ספורט1) בעכו, פ"ת או אשדוד: "רוצים המשכיות"

תקציר: מכבי נתניה - קרית שמונה 0:2/ספורט1

מכבי נתניה

24 שעות לפני משחק החוץ נגד בני סכנין, במכבי נתניה עדין לא יודעים בוודאות, היכן יערך המשחק מחר (שני, 20:00, ספורט1). בסכנין רוצים לארח את המשחק באצטדיון בעכו ללא קהל, אולם ביומיים האחרונים היו לא מעט שיגורים לכיוון העיר והיו אזעקות ששגרמו לתושבי העיר להיכנס למרחבים המוגנים. לוואלה ספורט נודע שקיימת אפשרות שהמשחק יועבר בסופו של דבר לאצטדיון בפתח תקוה או לאצטדיון הי"א באשדוד וההחלטה אמורה להתקבל עוד הערב, או לכל המאוחר מחר בשעות הבוקר המוקדמות.

בפן המקצועי נערכים בנתניה לקראת משחק לא פשוט, כאשר למעט הבלם הפצוע איתי בן שבת, נראה שהמאמן מרקו בלבול יוכל להנות מסגל מלא. על פי שני האימונים האחרונים, נראה שהמאמן ימשיך עם אותם 11 שפתחו בנצחון נגד קרית שמונה במחזור הקודם, אולם קיימת אפשרות שיפתיע וייתן לעידן ברנס הצעיר לפתוח, על חשבון טבארש באגף שמאל.

"זה היה נצחון חשוב מאוד, אחרי פתיחה לא טובה שלנו", אמר בלבול בהתייחסו לנצחון נגד קרית שמונה, שקטע רצף של שלושה הפסדים רצופים מפתיחת העונה. "חשוב לנו להמשיך באותו קו וללכת קדימה. יש לנו סגל איכותי, סגל טוב וחשוב מאוד לייצר המשכיות ולהיות עקביים. אנחנו רוצים להמשיך ולשמח את הקהל שלנו, גם בתקופות פחות טובות הם תמכו בנו ונעשה הכל במשחק הקרוב, גם כדי לייצר המשכיות וגם לשמח את הקהל".

על היריבה בני סכנין: "אנחנו רואים שאין בליגה הזאת משחקים קלים, כל המשחקים קשים, כולן באות מוכנות. כמובן שסכנין היא גם קבוצה מאומנת, וזה אחד ממשחקי החוץ הכי קשים שיש. נבוא נחושים, נעשה הכל כדי להמשיך ולייצר המשכיות. זה חשוב למועדון, חשוב לשחקנים וחשוב גם לי, לראות את מכבי נתניה משחקת את הכדורגל שאנחנו רוצים לראות ולעשות הכל כדי להביא שלוש נקודות".

האזינו לרענן ברנובסקי לקראת המשחק של מכבי נתניה

עידן ברנס מכבי נתניה. ברני ארדוב
יקבל את המקום בהרכב? עידן ברנס/ברני ארדוב

טריוויה

* 43 מפגשים היו בין הקבוצות במסגרת ליגת העל, כשמכבי נתניה מובילה 7:15 בניצחונות ועוד 21 משחקים הסתיימו בתיקו (10 מהם ב-0:0).

* בזכות ה-0:1 בחוץ בעונה שעברה, קטעה בני סכנין רצף של 14 משחקי ליגה ושמונה שנים ללא ניצחון על מכבי נתניה. כעת היא תנסה לעשות את זה גם במשחק ביתי - דבר שלא קרה מאז המפגש הראשון ביניהן בליגת העל, שנערך בעילוט והסתיים ב-1:2 בנובמבר 2003. היא אירחה מאז את נתניה עוד 18 פעמים, בהם רשמה שישה הפסדים ו-12 תוצאות תיקו.

* אחרי שהצליחה להימנע משפל היסטורי של ארבעה הפסדים בפתיחת עונה וחגגה ניצחון בכורה, מכבי נתניה מחפשת גם נקודות חוץ ראשונות. בעונה שעברה לא הצליחה לנצח בחוץ אז סוף דצמבר (החלה עם ארבעה הפסדים וביניהם גם שתי תוצאות תיקו).

* סלובודן דראפיץ' אימן 12 משחקים בליגת העל מול האקסית מכבי נתניה והפסיד רק פעמיים, כולל 1:0 בינואר 2011, בקדנציה הקודמת כמאמן סכנין. פרט לכך, יש לו ארבעה ניצחונות ושש תוצאות תיקו, אבל את מרקו בלבול טרם ניצח (תיקו וארבעה הפסדים).

הרכבי הקבוצות

שופט: ספיר ברמן
אצטדיון: עכו

תוצאות משחקי שבת:

עירוני קרית שמונה - מכבי חיפה 4:0
מכבי בני ריינה - בית"ר ירושלים 2:0
הפועל ירושלים - מכבי פתח תקוה 1:4

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully