וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו בקול פאלמר כובש רביעייה תוך 20 דקות: "אין הרבה שחקנים כמוהו"

עודכן לאחרונה: 28.9.2024 / 21:11

הסקורר של צ'לסי הפך לראשון בתולדות הפרמיירליג שכובש 4 שערים במחצית ראשונה בניצחון על ברייטון: "מופע, הוא פשוט לא יכול להפסיק לכבוש"

רביעייה של קול פאלמר תוך 20 דקות במשחק בין צ'לסי לברייטון/ספורט1

שבירת השיאים בפרמיירליג נמשכת והיום (שבת) הגיע תורו של קול פאלמר לכתוב את שמו בספרי ההיסטוריה. הקשר ההתקפי של צ'לסי הבקיע רביעייה בתוך 20 דקות (!) נגד ברייטון והפך לכדורגלן הראשון אי פעם שמבקיע רביעייה במחצית הראשונה.

פאלמר הבקיע בדקות 21, 28 (פנדל), 31 ו-41 וזו כבר הרביעייה השנייה שלו בקריירה. הקשר בן ה-22 כבש ארבעה שערים ב-0:6 של צ'לסי נגד אברטון באפריל האחרון; שלושה שערים במחצית הראשונה ועוד אחד בשנייה.

קול פאלמר, שחקן צ'לסי. GettyImages
יכול היה לכבוש הרבה יותר. פאלמר/GettyImages

"פאלמר לא יכול להפסיק לכבוש", התלהב בלם ארסנל ונבחרת אנגליה לשעבר, מרטין קיאון. שחקן טוטנהאם לשעבר, טים שרווד, הוסיף: "זה המופע של קול פאלמר". הכתב זיני בוזוול שמסקר את המשחק ב"סקיי ספורטס" כתב במחצית: "פאלמר כל כך טוב, ההגנה של ברייטון לעומת זאת... בקצב הזה הם יאפשרו לו לכבוש שישייה היום".

שיא השערים לשחקן אחד של צ'לסי עומד על 5 וזה קרה לא פחות מ-6 פעמים בעבר. ג'ורג' הילסדון היה הראשון עם חמישייה נגד גלוסופ ב-1906, במשחק בליגת המשנה. ג'ימי גריבס האגדי הבקיע 3 חמישיות בליגה הבכירה, נגד וולבס, פרסטון ו-ווסט ברומיץ' בסוף שנות ה-50 ותחילת ה-60. בובי טמבלינג הבקיע 5 נגד אסטון וילה ב-1966 והיה האחרון לעשות זאת בליגה הבכירה. ב-1989 גורדון דיורי כבש חמישייה נגד וולסול בליגת המשנה.

עוד בוואלה

2:4 דרמטי לארסנל על לסטר, רביעייה לפאלמר ב-2:4 של צ'לסי

לכתבה המלאה

פאלמר הרגיש שהיה צריך לכבוש יותר. "כשפספסתי את ההזדמנות במחצית השנייה רתחתי מכעס", אמר פאלמר, "הייתי צריך להבקיע את זה אז די כעסתי. שמעתי שקבעתי שיא, מישהו אמר לי במחצית. אבל לא חשבתי על זה, רק רציתי לנצח".

לפאלמר היה התחלה איטית לעונה יחסית לסטנדרטים הגבוהים שקבע בעונה שעברה. הוא כבש פעמיים לפני המשחק הזה, אבל עכשיו הוא אומר שהוא נכנס לקצב אחרי קיץ ארוך עם אנגליה ביורו 2024. "לא היה לי קדם עונה אז במשחקים הראשונים לקח לי קצת זמן להיכנס לקצב. אבל עכשיו אני בכושר מלא ומוכן".

מאמן ברייטון, פביאן הורצלר,אמר על פאלמר: "אין הרבה שחקנים בפרמיירליג כמוהו. הוא מיוחד... אבל אנחנו לא יכולים לעשות את הטעויות הקלות האלה אם אנחנו רוצים לנצח כאן. אנחנו צריכים ללמוד מזה, כולל אני".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully