וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יאניק סינר "מופתע ומאוכזב". האיטלקי יורחק לתקופה ארוכה?

ב-WADA הגישו ערעור על הזיכוי של הטניסאי שנתפס על שימוש בחומרים אסורים. סינר: "היו שלושה שימועים וכולם היו חיוביים"

תיקתקנו, 27.9/ספורט1

הסוכנות העולמית נגד סמים בספורט (WADA) הגישה ערעור נגד זיכויו של יאניק סינר באוגוסט האחרון והאיטלקי ההמום טוען שהוא "מופתע ומאוכזב".

סינר כשל בשתי בדיקות לגילוי חומרים אסורים בחודש מרץ, והתבשר על כך כמה שבועות לאחר מכן. הוא טען שלא היה מודע לכך שצרך חומרים אסורים, הצליח להביא הוכחות וב-ATP החליטו לזכות אותו - מהלך שהוביל לביקורת חריפה מצד טניסאים אחרים.

סינר המשיך לשחק ולככב, וגם זכה באליפות ארה"ב הפתוחה בפעם הראשונה בקריירה. הוא האמין שהפרשה מאחוריו, אבל שב-WADA החליטו להגיש ערעור על הזיכוי שלו ולדרוש שהוא יושעה לתקופה שתנוע בין שנה לשנתיים.

סינר שניצח היום (שבת) את רומן סאפיולין באליפות סין, אמר: "אנחנו לא יכולים לשלוט בכל דבר, נכון? מן הסתם אני מאוכזב ולמען האמת גם מופתע מכך שהוגש ערעור. היו שלושה שימועים וכולם היו חיוביים עבורי. זה תמיד אותו דבר, אני לא יודע... אולי הם רק רוצים לבדוק שהכל נעשה כמו שצריך. בכל מקרה, אני מופתע".

יאניק סינר, אליפות סין 2024. Lintao Zhang, GettyImages
יאניק סינר, אליפות סין 2024/GettyImages, Lintao Zhang

אחרי שסינר זוכה לפני כחודש וחצי, ניק קיריוס אמר: "זה מגוחך. בין אם זה היה מתוכנן או בטעות. פעמיים נתפסת על חומרים אסורים, אתה צריך להיות מושעה לשנתיים. היכולת שלו השתפרה. אם היכולת שלו לא השתפרה, מדוע לקחו את כספי הזכייה שלו ואת הנקודות מאינדיאן וולס? האם הוא פעל לא נכונה או לא?".

שחקן העבר ג'ון מקנרו הוסיף אז: "זה בהחלט מפתיע מאוד, בעיקר משום שזה קרה במרץ. אני לא יודע איך מבדילים בין שחקן אחד לשחקן אחר - אחד לא היה מודע למה שקרה, ואחר אמר את אותו הדבר ובכל זאת הושעה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully