וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למרות שנמצא חיובי בבדיקת סמים: יאניק סינר לא יושעה

בגופו של הטניסאי זוהו שאריות של החומר קלוסטבול, אך המדורג מספר 1 בעולם ערער על ההחלטה והצליח להוכיח שהוא דובר אמת

תקציר גמר סינסינטי: ארינה סבאלנקה - ג'סיקה פגולה 3:6, 5:7/ספורט1

יאניק סינר רק זכה הלילה (בין שני לשלישי) בטורניר סינסינטי וביסס את עצמו בפסגת הדירוג של הטניס העולמי, אבל שעות לאחר מכן נחשף סיפור דרמטי. הטניסאי האיטלקי נמצא חיובי בשתי בדיקות סמים בחצי השנה האחרונה, בחודש מרץ ליתר דיוק, אולם לא יושעה ויוכל להמשיך להתחרות כרגיל.

סינר הודיע בעצמו כי באפריל האחרון התבשר על כך שנמצא חיובי בבדיקות סמים שעבר, אולם טען כי לא היה מודע לכך שצרך חומרים אסורים, ערער על כך ונמצא דובר אמת. מתברר כי אחד מאנשי הצוות של סינר טיפל באצבע הפצועה שלו והשתמש בחומר שמכיל קלוסטבול כדי לטפל בפצע. סינר כאמור ערער על ההחלטה, נמצא דובר אמת בטענתו כי לא ידע שצרך חומר אסור וזוכה, גם בשל העובדה ששיתף פעולה עם החקירה באופן מלא ונמצא "חף מפשע".

הפוסט של סינר

יאניק זינר, טניסאי איטלקי. רויטרס
תואר נוסף וזיכוי מוחלט. סינר הלילה/רויטרס

סינר נפגע וטופל במהלך טורניר אינדיאן וולס האחרון, בו הודח בחצי הגמר. הוא אמנם לא הושעה מפעילות כמו מרבית הספורטאים שנמצאים חיובי בבדיקות סמים, אבל הוחלט כי עונשו יהיה שלא יזכה לפרס הכספי מאותו טורניר בזמן שהיה החומר האסור בגופו וגם לא יקבל את נקודות הדירוג שמגיעות לו מאותה התחרות בשל העובדה כי נמצא חיובי בבדיקת סמים באותו זמן, אבל אלו כאמור יהיו העונשים היחיד שיספוג.

בשירה התחתונה יוכל סינר להמשיך להתחרות כרגיל ולנסות לשמור על המקום הראשון בעולם, כולל באליפות ארצות הברית הפתוחה שיוצאת לדרך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully