וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טאונס "בהלם", הניקס הפכו לפייבוריטים? התגובות לטרייד

בארה"ב טוענים: ניו יורק פנתה למספר קבוצות אחרות בנוגע לרנדל, ולבסוף הימרה על הסנטר המוכשר שמתאחד עם ת'יבודו. בסוכנויות ההימורים מגיבים: רק לבוסטון ואוקלהומה סיטי סיכוי גבוה יותר לזכות באליפות

תיקתקנו, 27.9/ספורט1

דרמה גדולה נרשמה הבוקר (שבת) ב-NBA, כשניו יורק המשיכה את הקיץ הסוער שלה והנחיתה את קארל אנתוני טאונס. לפי דיווחים, הניקס שלחו למינסוטה בתמורה את ג'וליוס רנדל, דונטה דיונצ'נזו ובחירת סיבוב ראשון בדראפט הבא, ובכך שיפרו עוד יותר את סיכויי האליפות שלהם. לפי סוכנויות ההימורים, רק לבוסטון ואוקלהומה סיטי סיכויים גבוהים יותר לזכות באליפות בעונה המתקרבת.

לפי "האתלטיק", טאונס לא ביקש טרייד ממינסוטה - למעשה, הוא לא דרש לעזוב אפילו פעם אחת במהלך תשע השנים שלו במועדון. "הוא עדיין מעכל את זה", אמרו בסביבתו של השחקן, בעוד באתלטיק נטען כי הוא "בהלם". בכך, טאונס יתאחד עם טום ת'יבודו, שאימן אותו במינסוטה והיה ביקורתי כלפיו בעבר. עם זאת, לאחרונה הקשר של השניים היה חיובי ומאז שעזב את הטימברוולבס, דאג המאמן להחמיא לסנטר המוכשר פעם אחר פעם.

"הניקס רואים בטאונס התאמה נהדרת עם הכישרון שלהם, מישהו שמחמיא ליתר השחקנים בסגל", ציטט העיתונאי איאן בגלי מקור בליגה כמנתח. "הם מרגישים שטאונס אפשר להם אפשרות להצליח לאורך מספר שנים". ואכן, החוזה של הסנטר אמנם מנופח - 220 מיליון דולר לארבע השנים - אך הוא רק החל.

טאונס ישלים חמישייה מסקרנת מאוד, עם ג'יילן ברנסון, מיקל ברידג'ס, או ג'י אנונובי וג'וש הארט. מנגד, הטימברוולבס שהגיעו עד גמר המערב אשתקד "ראו פה הזדמנות להוסיף עומק" סביב אנתוני אדוארדס, כך לפי "האתלטיק", ואמורים להציג חמישייה של מייק קונלי, אדוארדס, ג'יידן מקדניאלס, ג'וליוס רנדל ורודי גובר, לצד ספסל שיכלול את דיונצ'נזו (בו חשקה מינסוטה עוד בקיץ שעבר), רוב דילינגהאם, ג'ו אינגלס, ניקיל אלכסנדר ווקר ונאז ריד.

עוד בוואלה

המהפכה של וואלה Fiber שתחסוך לכם בעלויות הטלוויזיה והאינטרנט

לכתבה המלאה

לפי איאן בגלי, ניו יורק חיפשה בית חדש לרנדל כבר מספר שבועות ושוחחה בין היתר עם מיאמי, דטרויט ואטלנטה בניסיון למצוא עסקה. הפורוורד הפך מעט מיותר אחרי צירופם של אנונובי וברידג'ס, ולמרות הממוצעים המצוינים שלו, הניקס הסתדרו בלעדיו כשהיה פצוע בחצי השני של העונה אשתקד. הפציעה של מיטשל רובינסון גרמה לאנשי המועדון להבין שהם חייבים סנטר חלופי, אך ספק אם מישהו באמת האמין שהסנטר הזה יהיה טאונס.

אגב, שני השחקנים היחידים בהיסטוריה שרשמו לפחות 18 נקודות, 9 ריבאונדים ו-3 שלשות למשחק הם רנדל וטאונס - וכעת הם עוברים זה תמורת זה. "אני מת על העסקה הזו עבור הניקס", צייץ כריס מאניקס, "כשמיטשל רובינסון יחזור, הם יוכלו להעמיד שתי חמישיות שונות - להתקפה ולהגנה. הם השתפרו משמעותית". העיתונאי סם קווין מ-CBS הוסיף: "אני לא יכול לדמיין סגל מתאים יותר לטאונס מזה של הניקס. יש להם שומרים נהדרים בחוץ שיעזרו לו. זה נהדר בשבילו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully