וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: קארל אנתוני טאונס עובר ממינסוטה לניו יורק

עודכן לאחרונה: 28.9.2024 / 6:55

טרייד ענק הושלם ב-NBA: הסנטר של מינסוטה מצטרף לסגל המרתק שנבנה בניקס. ג'וליוס רנדל, דונטה דיונצ'נזו ובחירת סיבוב ראשון בדראפט הבא יעשו את הדרך ההפוכה לטימברוולבס

תיקתקנו, 27.9/ספורט1

עם פחות מחודש עד פתיחת העונה, דומה היה ששוק הטריידים ב-NBA הגיע לסיומו. הבוקר (שבת) התברר שחלק מהקבוצות בכל זאת מנסות לשנות הסגל בצורה דרמטית, כשמינסוטה וניו יורק השלימו עסקה גדולה במסגרתה יעבור קארל אנתוני טאונס לתפוח הגדול.

לפי דיווחים, מי שיעשו את הדרך ההפוכה הם ג'וליוס רנדל, דונטה דיונצ'נזו ובחירת סיבוב ראשון בדראפט הבא. על כן, הניקס יעמידו בעונה הקרובה חמישייה מרתקת של ג'יילן ברנסון, מיקל ברידג'ס, או ג'י אנונובי, ג'וש הארט ואונס, שיגובה על ידי מיטשל רובינסון ברגע שזה יחזור מפציעה.

טאונס (28, 2.13 מ'), שנבחר ראשון בדראפט 2015, בילה את כל הקריירה שלו במינסוטה, סבל מלא מעט פציעות ונחשב על ידי חלק מהפרשנים לשחקן של קבוצות קטנות - לפחות עד השנתיים האחרונות. אשתקד, בניסוי שהצליח חלקית לצד רודי גובר, העמיד ממוצעים של 21.8 נקודות (50 אחוז מהשדה, 41 אחוז ל-3), 8.3 ריבאונדים ו-3 אסיסטים למשחק, לצד 19.1 נקודות, 9 ריבאונדים ו-2.6 אסיסטים למשחק בפלייאוף.

שחקן מינסוטה קרל אנתוני טאונס. GettyImages
נודד לתפוח הגדול. טאונס/GettyImages

מנגד, הניקס ויתרו על רנדל שהפך פחות חשוב עם צירופו של אנונובי אשתקד וברידג'ס במהלך הקיץ. הפורוורד שנפצע במהלך ינואר ולא חזר גם לפלייאוף העמיד ממוצעים מצוינים של 24 נקודות, 9.2 ריבאונדים ו-5 אסיסטים אשתקד. דוינצ'נזו, שפרח בשורות הניקס, קלע 17.8 נקודות למשחק בפלייאוף ונחשב לאחד האקס פקטורים הגדולים של טום ת'יבודו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully