וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השימוש במערכת הנבדל החדשה בפרמיירליג נדחתה, באנגליה זועמים

ראשי הליגה החליטו לעכב בשנה את כניסתה של הטכנולוגיה מחשש ש"היא אינה אמינה מספיק". התקשורת והקהל תוהים: "איך אפשר להמשיך לסמוך על השופטים הגרועים שלנו?"

תיקתקנו, 27.9/ספורט1

כבר זמן רב שהתלונות על רמת השיפוט בפרמיירליג ובכלל בכדורגל האנגלי עולות בתקשורת העולמית. לא מעט טעויות קריטיות התרחשו גם אחרי כניסת מערכת ה-VAR לעולם הכדורגל, כשגם ביורו האחרון ניתן היה לראות זאת עם נגיעת היד של מארק קוקורייה נגד נבחרת גרמניה, ואפילו בתחילת השבוע כשלאנדרו טרוסאר הורחק במשחק העונה אחרי החלטה מפוקפקת למדי של מייקל אוליבר.

במהלך החודש הבא היו אמורים להכניס למשוואה את המערכת החצי אוטומטית של ה-VAR אשר היתה יכולה להתריע על נבדל בשלב מוקדם יותר, ולמעשה למנוע מבדיקות ארוכות של שופטי המסך, אלא שכעת נראה שהדברים השתנו. ברשת "ESPN" מדווחים שבפרמיירליג רוצים להמתין שנה נוספת בה יבחנו לעומק את המערכת החדשה, אשר פועלת כבר במספר ליגות, מחשש שהיא "אינה אמינה מספיק".

השופט מייקל אוליבר מרחיק את לאנדרו טרוסאר שחקן ארסנל. רויטרס
השיפוט האנגלי ימשיך להתעקש להיות ללא הטכנולוגיה? מייקל אוליבר ושחקני ארסנל/רויטרס

בתקשורת באנגליה וברשתות החברתיות כבר לעגו להחלטת הפרמיירליג המסתמנת, עם תגובות כמו: "כבר השתמשו בזה בטורנירים בינלאומיים, איך הם יכולים להמשיך ולסמוך על שופטים הגרועים ברמה שיש לנו באנגליה?".

בתגובה נוספת נכתב: "זה בוודאות אמין יותר מכל עין אנושית. אופ"א ופיפ"א כבר משתמשות בזה, אז למה אנחנו לא?".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully