וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טוני קרוס: "לקח להם 3 חודשים להבין את מה שכולם ראו בשנייה"

אחרי ההבהרה שאכן הגיע לגרמניה פנדל ברבע גמר היורו מול ספרד, טוני קרוס מתוסכל: "יופי, תודה רבה. אז עכשיו אני יכול להגיד שאני אלוף אירופה?"

תקציר: ספרד - גרמניה 1:2/ספורט1

כחודשיים וחצי אחרי רבע הגמר הדרמטי של יורו 2024, בו ספרד ניצחה את גרמניה 1:2 בתום הארכה, נחשף אתמול (שני) שבאופ"א מודים שלמפסידה הגיע פנדל לפני כן. למי שהספיק לשכוח, בדקה ה-106, כשהתוצאה עדיין הייתה 0:0, ג'מאל מוסיאלה בעט מכ-17 מטר והכדור פגע בידו של מארק קוקורייה בתוך הרחבה. השופט אנתוני טיילור סימן להמשיך וגם בעמדת VAR פסקו שלגרמנים לא מגיע פנדל.

ב-relevo חשפו אתמול שהוועדה המקצועית של אופ"א העבירה לשופטים עדכון שכלל כמה דוגמאות, ובו למעשה הודתה שהצוותים במשחק רבע הגמר טעו. בעדכון שנשלח לשופטים נכתב בין היתר: "יש להחמיר יותר במקרים שבהם כדור פוגע ביד ועוצר בעיטה לשער. במקרים כאלה לרוב צריך לשרוק לפנדל - אלא אם היד של השחקן היריב הייתה צמודה לגוף או מאוד קרובה אליו. במקרה של קוקורייה, הוא עצר את הבעיטה עם הזרוע. היא לא הייתה מאוד קרובה לגוף והוא למעשה הרחיב את נפח הגוף. במקרה הזה היה צריך להישרק פנדל". גרמניה ספגה באותו משחק מראשו של מיקל מרינו והודחה. ספרד המשיכה עד זכייה בתואר.

שחקן נבחרת גרמניה, ג'מאל מוסיאלה, בועט מול שחקן נבחרת ספרד מארק קוקורייה. רויטרס
שחקן נבחרת גרמניה, ג'מאל מוסיאלה, בועט מול שחקן נבחרת ספרד מארק קוקורייה/רויטרס
שחקן נבחרת גרמניה, טוני קרוס. Richard Sellers/Allstar, GettyImages
"זה מרגיע אותי מאוד". קרוס/GettyImages, Richard Sellers/Allstar

טוני קרוס, שהיה זה משחקו האחרון בקריירה (תכנן לפרוש בסיום הטורניר), הגיב בהומור להודאה כששימש כפרשן לליגת קטרגל: "לקח לה שלושה חודשים להבין שהיה יד, כשכמעט כולם הבינו את זה בשנייה הראשונה. זה מרגיע אותי מאוד... תודה רבה, זה גורם לי להרגיש טוב. האם עכשיו אני יכול לקרוא לעצמי אלוף אירופה, כי הם עכשיו הודו בזה? לא חושב".

לותר מתיאוס אמר אתמול בצורה נזעמת יותר: "אמרתי ישר, זה פנדל ברור! אין ספק שרימו אותנו. יום למחרת הגיעה חוות דעת של ראש השופטים מטעם אופ"א, וטען שלא היה פנדל כי היד הייתה משוחררת. זה היה סתם תירוץ. בושה שרק עכשיו מודים במה שכולם אז ראו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully