וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קטש: "לקאבה יש ניסיון יורוליג. מחפשים לחזק את הקבוצה"

עודכן לאחרונה: 27.9.2024 / 17:56

מאמן מכבי תל אביב הכין את הקרקע להגעתו של הסנטר: "לא תמיד דברים הסתדרו לו לטובה ונקווה שאצלנו זה יעבוד". גודס: "לא מסתכל על שיפוט, תמיד יהיו טעויות"

תקציר ממשחק ההכנה: פנאתינייקוס - מכבי תל אביב 81:73/באדיבות מכבי תל אביב

אחרי פתיחה מעט מהוססת, דהרה היום (שישי) מכבי תל אביב לגמר גביע ווינר בפעם השישית ברציפות - הפעם עם ניצחון נינוח על הפועל חולון הביתית. ריצת 4:22 ברבע השני בניצוחם של ג'יילן הורד וג'ורדן לויד סגרה עניין, וקבעה עבור עודד קטש ושחקניו דייט עם מכבי רמת גן בקרב על תואר ראשון העונה במוצאי שבת הבאה. היה זה ניסוי הכלים האחרון של הצהובים לפני פתיחת עונת היורוליג, ביום חמישי הבא מול וילרבאן.

עודד קטש סיכם את המשחק והכין את הקרקע להגעה של אלפא קאבה: "היו לנו דקות טובות בחצי הראשון בעיקר, אבל לא מספיק התקפות שוטפות. לא היינו בריווח מספיק טוב. הגנתית עשינו עבודה טובה. צריך לתת קרדיט לחולון על ההגנה שלהם, יש לנו עוד הרבה מה לעבוד. תמיר בלאט היה דומיננטי מהרגע שהוא הגיע לכאן. אי אפשר לומר שזאת הקבוצה שלו, אבל הוא מרגיש מאוד נוח. מקווה שיצטרפו אליו ואל רומן סורקין עוד שחקנים. לא יודע אם ג'ורדן לויד היה צריך להיות מורחק, הכל בסדר ואחלה ניב משגב. מקווה שבקרוב נחזק את הסגל, זה לא כיף כשיש פציעות. אלפא קאבה? מקווה שייסגר בקרוב. יש לו ניסיון יורוליג, לא תמיד דברים הסתדרו לו לטובה ונקווה שאצלנו זה יעבוד. אמור להביא לנו את מה שווניין היה אמור להביא לנו. פציעה לא קלה אבל לא חמורה מדי. בינתיים אנחנו צריכים עוד שחקן, וגם צריכים גב. מחפשים לחזק את הקבוצה, צריך מזל למצוא את השחקן הנכון".

על האזעקה שהתרחשה אמש במרכז הארץ אמר קטש: "הרבה זרים שהיו פה בארץ כבר, הם פחות נלחצים מהסיטואציה של האזעקה. לא נרשמו אירועים מיוחדים, זה עבר בשקט ובשלום".

עודד קטש מאמן מכבי תל אביב. דני מרון
הפנים לווילרבאן. קטש/דני מרון

גיא גודס אמר לאחר ההפסד: "יש לנו קבוצה לוחמת, בלי אגו. גם כשחסרים לנו שחקנים אנחנו משחקים עד הסוף. רן סולומון הביא משחק אדיר, שיחק פנטסטי. ידענו מה החוסרים שלנו, כל הכבוד למכבי. המשחק החשוב שלנו הבא זה בשלישי. אני אף פעם לא מסתכל על שיפוט, תמיד יהיו טעויות. מטרה ריאלית בליגת האלופות? נתרכז קודם בבית שלנו, ניתן לשחקנים להתאושש ונתכונן להמשך. אני לא חושב שאף פעם ציפו מהפועל חולון לקחת אליפות. להפועל חולון יש מטרה להיות בצמרת, זה לא משנה מה התקציב, לא משנה איזה שנה זאת. בנינו השנה קבוצה מאוד מגוונת, קשוחה והגנתית, אין שחקנים נוצצים. מה נעשה בסוף או באמצע, קשה לדעת. נצטרך לקחת את זה שלב שלב, אנחנו קבוצה חדשה עם שמונה שחקנים חדשים, למרות שרובם מכירים אחד את השני. אהבתי היום את הקשיחות, ושהשחקנים לא נשברו. הרבה דברים טובים קרו, אנחנו מתחילים את רגע האמת, יש הרבה דברים טובים, זה עלינו עכשיו".

מרכוס בינגהאם שהצטיין בשורות חולון הוסיף: "המשחק היום היה נחמד, זה היה מאתגר, אנחנו מתכוננים לפתיחת העונה בליגת האלפות, זה היה מבחן טוב לשחקנים. אנחנו מקבלים את האתגר. היו חסרים לנו שני שחקנים מרכזיים, השחקנים הצעירים הביאו לנו אנרגיה מהספסל, הם מראים שהם יכולים לתרום לנו בעתיד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully