וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בפעם השישית ברציפות: מכבי תל אביב בגמר גביע ווינר

הצהובים שיפתחו את עונת היורוליג בשבוע הבא יתמודדו נגד מכבי רמת גן על התואר הראשון שלהם העונה, אחרי ניצחון 75:82 על הפועל חולון. ריברו (15 נק' ו-5 ריב') ולויד (14 נק') בלטו, 24 נק' ו-7 ריב' של בינגהאם לא הספיקו לחולוניה

תקציר ממשחק ההכנה: פנאתינייקוס - מכבי תל אביב 81:73/באדיבות מכבי תל אביב

בפעם השישית ברציפות וה-15 ב-16 השנים האחרונות, מכבי תל אביב העפילה היום (שישי) לגמר גביע ווינר אחרי ניצחון 75:82 על הפועל חולון, ויתמודדו על התואר הראשון של העונה נגד מכבי רמת גן שהעפילה לראשונה בתולדותיה לגמר עם ניצחון על בני הרצליה. הגמר יתקיים בשבת הבאה ב-20:45 באותו אולם בחולון.

הפתיחה היתה שייכת דווקא לחולוניה עם יכולת נהדרת של מרקוס בינגהאם בצבע (24 נק' ו-7 ריב'), כשגם ג'יילן אדאמס (16 נק', 7 ריב' ו-6 אס'), אקס מכבי, סייע לסגולים לעלות ליתרון. לקראת סיום הרבע ג'ורדן לויד (14 נק') ורוקאס יוקובאיטיס (9 נק' ו-6 ריב') העלו הילוך ומכבי סיימה עם 17:22. הריצה האדירה המשיכה וגדלה ל-4:22 כשגם חסיאל ריברו (15 נק' ו-5 ריב') ורומן סורקין (13 נק' ו-6 ריב') הצטרפו לחגיגה עם מחצית של 36:51 לאלופה הישראלית.

ההפרש הדו ספרתי נשמר לאורך הרבע השלישי שהתאפיין בעיקר בעימות בין לויד לניב משגב (2 נק', 5 ריב' ו-5 אס'), שסיים מוקדם את המשחק עם עבירה טכנית לשניים. ברבע האחרון ההפרש צמח, אבל אז ריצת 4:16 היממה את מכבי כשהיתרון הגדול כמעט נמחק לחלוטין. זה אמנם היה קרוב, אבל לא הספיק לצד של גיא גודס כשהקבוצה של עודד קטש הצליחה לשמור על היתרון עד הסיום ותנסה להחזיר את התואר שנה אחרי שהפסידה להפועל ירושלים בגמר.

קלעו למכבי תל אביב: חסיאל ריברו (5 ריב') 15, ג'ורדן לויד 14, רומן סורקין (6 ריב') וג'יילן הורד (6 ריב') 13 כ"א, רוקאס יוקובאיטיס (6 ריב') 9, תמיר בלאט (12 אס') 8, ג'ון דיברתולומאו 6, ליוואי רנדולף 4. רפי מנקו, וויל ריימן, ג'ייק כהן ועומר מאייר שותפו ולא קלעו.

קלעו להפועל חולון: מרקוס בינגהאם (7 ריב') 24, ג'יילן אדאס (7 ריב' ו-6 אס') 16, יותם חנוכי 12, מיקל קייזר 7, דקארי טאקר ורן סולומון 6 כ"א, ניב משגב (5 ריב' ו-5 אס') ועידן זלמנסון 2 כ"א. נתנאל ארצי ואליעד טל שותפו ולא קלעו.

רומן סורקין מכבי תל אביב. דני מרון
סידרו לעצמם מפגש עם מכבי רמת גן. סורקין/דני מרון

מהלך המשחק

רבע 1

ג'יילן אדאמס קלע נקודות ראשונות מול האקסית, כשבצד השני צרה למכבי תל אביב כבר בפתיחה במה שנראה כמו פציעה בידו של ליוואי רנדולף. בינתיים חסיאל ריברו וג'ורדן לויד עודדו את הספסל הצהוב עם נקודות ראשונות, מרקוס בינגהאם ענה עם שש נקודות רצופות ושלשה של לויד עצרה את המומנטום הסגול. רנדולף חזר מחדר ההלבשה כשהוא חבוש בידו, ובינתיים אדאמס המשיך לבלוט נגד האקסית עם נקודות מהקו, כשרוקאס יוקובאיטיס עלה מהספסל והציג יכולת התקפית טובה. הרכז הליטאי סחט סל ועבירה שקבעו שוויון, כשהורד ורנדולף הגדילו את היתרון הצהוב ל-17:22.

sheen-shitof

עוד בוואלה

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
ג'ורדן לויד מכבי תל אביב. דני מרון
הצהובים התאוששו מפתיחה צולעת. לויד/דני מרון

רבע 2

מייקל קייזר עצר ריצת 0:7 של מכבי מהרבע הראשון, סורקין ענה עם שלשה ראשונה וההפרש צמח ל-6. שלשה של לויד ודאנק של הורד הגדילו את הריצה של מכבי ל-4:22 עם סל של בלאט מחוץ לקשת. משגב עצר את הרידה עם נקודות מהקו, אדאמס קלע מחוץ לקשת, אבל לויד עם שתי שלשות נוספות שמר על הפרש דו ספרתי משמעותי. בינגהאם החזיר קצת את הצבע ללחיים של אוהדי חולוניה כשצימק את התוצאה ל-51:36 בירידה להפסקה.

חסיאל ריברו מכבי תל אביב. דני מרון
רבע שני מפלצתי פתח את הפער. ריברו/דני מרון

רבע 3

סורקין המשיך את היכולת המצוינת מהמחצית הראשונה עם ארבע נקודות מהירות, כשבינגהאם וזלמנסון ניסו לצמצם את הפער עם שלשה ונקודות בצבע. בלאט דייק מחוץ לקשת, בינגהאם ענה עם אחת משלו וההפרש ירד ל-10 בלבד. עימות בין לויד למשגב הסתיים עם טכניות לשניים, כשהגארד בסגול הורחק עם חמש עבירות, מכבי ניצלה זאת ולייאפ של ריברו הגדיל את היתרון ל-16 עם פסק זמן של גודס. רן סולומון קלע פעמיים מהקו ומכבי ביתרון 54:66 לקראת רבע אחרון של כדורסל.

ג'יילן אדאמס הפועל חולון. דני מרון
יכולת טובה מול האקסית, אבל זה לא מספיק. אדאמס/דני מרון

רבע 4

ג'ון דיברתולומאו קלע מחוץ לקשת בפתיחת הרבע הרביעי, בלאט הצטרף לקפטן וההפרש צמח ל-18. יותם חנוכי סייע לחולון לצמצם נזקים עם נקודות מהקו, אבל מענה של ריברו בצד השני שמר על ההפרש הדו ספרתי של האלופה הישראלית. קייזר שוב הוריד ל-10 בלבד עם שתי דקות על השעון, ונקודות של סולומון וטאקר החזירו משום מקום את חולון למשחק בריצת 4:16. סורקין שגה בהתקפה ושלח את חולון שוב לקו, אבל אז נשלח בעצמו ושמר על יתרון חשוב לצהובים עד הסיום עם 75:82 בסיום וכרטיס לגמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully