וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביטון וגנאח בתכנית ההרכב. הפועל ב"ש תחבר שני ניצחונות?

28.9.2024 / 8:55

קוז'וך מקווה להתגבר על הפועל חיפה (א', 20:00, ספורט2). בלוריאן צפוי לפתוח לצד בלטקסה במרכז ההגנה, פרץ ימשיך לקבל קרדיט

תקציר: הפועל באר שבע - הפועל חדרה 1:2/ספורט1

הפועל באר שבע

אחרי הניצחון על הפועל חדרה במחזור שעבר, בהפועל באר שבע רוצים לנצל את החלפת הביתיות עם הפועל חיפה, לנצח אותה מחר (ראשון, 20:00, ספורט2) באיצטדיון טרנר, לחבר שני ניצחונות רצופים בפעם הראשונה העונה ולהתחיל לטפס במעלה הטבלה, כשהיא חולפת על פניה של הפועל חיפה עצמה.

דן ביטון שלא פתח במחזור הקודם, מאחר שהצטרף רק יומיים לפני המשחק, אמור הפעם כבר לעלות ב-11 של רן קוז'וך. התלבטות קיימת בין יוני סטויאנוב לאמיר גנאח, שנכנס במשחק הקודם כמחליף וסייע למהפך מול הפועל חדרה, שכזכור עלתה ראשונה על הלוח בטרנר. בחוליית ההגנה אמור אור בלוריאן לחזור להרכב, אחרי שבמשחק הקודם הוחלף בשל מכה שחטף בראשו. הבלם צפוי לפתוח לצד מתן בלטקסה, כאשר איתן טיבי אמור לחזור מפציעה ולהיות בסגל למקרה שיהיה צורך בהחלפה.

הזרים החדשים העונה לוקאס ונטורה, קינגס קנגאווה ו ארנולד גריטה ימשיכו בהרכב וקיימת ציפייה גדולה משלושתם לעשות את ההבדל ולקדם יותר את הקבוצה לחלק העליון של הטבלה. אליאל פרץ, שכבש שער נהדר בראשו והוביל לשוויון לפני המהפך במחזור הקודם, צפוי להמשיך בהרכב במרכז השדה.

שחקן הפועל באר שבע, דן ביטון. לירון מולדובן
יפתח לראשונה? ביטון/לירון מולדובן

טריוויה

* הפועל חיפה עשתה סוף בעונה הקודמת לרצף של 28 משחקי ליגה ללא ניצחון על הפועל באר שבע, כשהצליחה לגבור עליה פעמיים בבית: 0:1 בליגה הסדירה ו-0:2 בפלייאוף העליון.

* עכשיו הפועל חיפה מקווה לנצח גם בבאר שבע - דבר שלא עשתה מאז ה-0:2 בווסרמיל במרץ 2011, כאשר עדן בן בסט כבש בפנדל ואמיר אבו ניל הוסיף. מאז היו 13 ניצחונות של המארחת לצד ארבע תוצאות תיקו.

* הפעם האחרונה שהשתיים נפגשו במחזור החמישי הייתה לפני שבע שנים. אז הפועל חיפה אירחה וחנן ממן השווה ל-1:1 בכדור חופשי, אחרי שער של תומאש פקהארט. אלון תורג'מן, היום בבאר שבע, פתח אז בהרכב המארחת יחד עם דור מלול. לירן סרדל שותף כמחליף.

* ב-14 משחקי הבית שלה בליגה במהלך 2024, הפועל באר שבע הפסידה רק פעם אחת (4:1 למכבי חיפה בפלייאוף העליון בעונה הקודמת) לעומת 11 ניצחונות ושתי תוצאות תיקו (כולל ה-0:0 ללא נקודות מול סכנין).

* רותם חטואל עדיין לא כבש העונה, אבל אולי זה יקרה מול היריבה האהובה עליו. הוא מצא את הרשת של הפועל חיפה בכל אחת מארבע העונות שלו במדי הפועל באר שבע. סך הכול יש לו שישה שערים מולה, כולל צמד ב-0:4 הביתי אשתקד.

עוד בוואלה

מה אתם יודעים על המשפחות של הכדורגלנים? שחקו עכשיו.

לכתבה המלאה

הרכבי הקבוצות

שופט: דקל צינו
אצטדיון: טרנר

משחקי המחזור החמישי:

שבת, 19:15: עירוני קרית שמונה - מכבי חיפה (ספורט4)
שבת, 20:00: מכבי בני ריינה - בית"ר ירושלים (ספורט3)
שבת, 20:00: הפועל ירושלים - מכבי פתח תקוה

ראשון, 20:00: הפועל באר שבע - הפועל חיפה (ספורט2)
ראשון, 20:30: מכבי תל אביב - עירוני טבריה

שני, 20:00: בני סכנין - מכבי נתניה (ספורט1)
שני, 20:00: הפועל חדרה - מ.ס. אשדוד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully