וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה מרגיעה: גויקוביץ' בכלל ישן בזמן האזעקה

השחקנים הזרים לא חוששים מהמצב אחרי הירי מתימן. קארו יחזור לקראת הפועל ירושלים, שתנסה להסתדר בסגל קצר (שבת, 20:00)

תקציר: הפועל ירושלים - בני ריינה 1:0/ספורט1

הפועל ירושלים

עם נקודה אחת מארבעה משחקים וסגל חסר, הפועל ירושלים תארח מחר את המלאבסים בניסיון להשיג ניצחון ראשון העונה ולהימנע מפתיחת עונה דומה לזו של העונה שעברה, אז צברה הקבוצה שתי נקודות מ-27 אפשריות.

על אף התוצאות הלא טובות, האווירה בקבוצה חיובית ויש תחושה שזה רק עניין של זמן עד שהקבוצה תתחיל לנצח. אלוז' יאו המורחק יחסר לזיו אריה בחמשת המשחקים הקרובים, כאשר אופק ביטון, איינאו פרדה ועמית גלזר עדיין לא כשירים.

עוד בהפועל ירושלים: המועדון ובית הלוחם פתחו בפרוייקט בו נכי צה"ל ונפגעי טראומה, יוכלו ליהנות ממפגשי כדורגל שבועיים עם מאמן מטעם המועדון, באווירה קבוצתית ונעימה. המשתתפים גם יזכו להזמנות למשחקי הבית של הקבוצה בטדי.

מאמן הפועל ירושלים, זיו אריה. דני מרון
דרוש ניצחון. זיו אריה/דני מרון

מכבי פתח תקוה

הקבוצה של דן רומן תנסה להמשיך במומנטום החיובי, אחרי ניצחון ותיקו בשני המחזורים האחרונים. אנשי הקבוצה וכן מרבית השחקנים שמתגוררים בעיר, כמו מרבית תושבי גוש דן והשפלה, חוו את האזעקה בסמוך לשעה אחת בלילה, אולם בפתח תקוה מספרים הבוקר שכולם כולל כל השחקנים הזרים מרגישים טוב והגיעו לאימון הבוקר כרגיל.

כל השחקנים הזרים של הקבוצה מתגוררים בפתח תקוה ולכולם יש ממ"ד בדירה, כך שהם מודעים להוראות ועושים הכל כנדרש. בקבוצה הגיבו בחיוך לעובדה שהבלם הבוסני רנאטו גויקוביץ' סיפר הבוקר כי המשיך לישון וכלל לא שמע את האזעקה. ארבעה זרים נוספים, פלאמן גלאבוב, דיינר קיניונס, לוקה שטור וגם אנדראס קארו, משחקים בישראל כבר שנה שנייה לפחות, כך שהם מכירים את המצב הביטחוני בישראל ובשלב זה כולם נשארים עם הקבוצה בארץ והכל מתנהל כרגיל.

לקראת המשחק מחר, צפוי המאמן דן רומן ליהנות מסגל מלא לחלוטין, כאשר גם אנדראס קארו החלים מהפציעה ויעמוד לרשותו של המאמן. מוחמד הינדי ששיחק כבלם בשני המשחקים האחרונים, צפוי להמשיך בהגנה, כאשר גם מקומם של אייל גולסה, עדן שמיר ודיינה קיניונס נראה מובטח בקישור.

sheen-shitof

עוד בוואלה

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
רנאטו גויקוביץ', בלם מכבי פתח תקוה. מכבי פתח תקוה, אתר רשמי
אפילו לא שמע את האזעקה. גויקוביץ'/אתר רשמי, מכבי פתח תקוה

טריוויה

* הפעם האחרונה שמכבי פתח תקוה ניצחה במשחק ליגה בטדי את הפועל ירושלים (ההיסטורית) הייתה בעונת הירידה של האדומים לפני יותר מ-24 שנים, כאשר כפיר פרטיאלי והאקס אסי טובי קבעו 0:2 בפברואר 2000.

* המלאבסים הפסידו בארבעת הביקורים האחרונים אצל הפועל ירושלים במסגרת ליגת העל ולא ניצחו גם בארבעת הביקורים האחרונים אצל בית"ר, כך שניצחון הליגה האחרון בטדי היה 1:2 על בית"ר בנובמבר 2020. מוחמד הינדי הכריע אז.

* הפועל ירושלים צברה נקודה אחת עד כה ומגיעה אחרי שלושה הפסדים רצופים. בעונה שעברה חיכתה עד למחזור ה-10 כדי לחגוג ניצחון בכורה וקטעה בעזרתו רצף של חמישה הפסדים.

* הפועל ירושלים היא הקבוצה היחידה שירדה למחצית בפיגור בכל ארבעת מחזורי הפתיחה.

* מכבי פתח תקוה כבשה הכי מעט בליגה - שער אחד (שלפחות היה שווה ניצחון). המארחת קצת מעליה עם שני שערי זכות, כמו הפועל חדרה.

הרכבי הקבוצות

שופט: אביב קליין
אצטדיון: טדי

משחקי המחזור החמישי:

שבת, 19:15: עירוני קרית שמונה - מכבי חיפה (ספורט4)
שבת, 20:00: מכבי בני ריינה - בית"ר ירושלים (ספורט3)
שבת, 20:00: הפועל ירושלים - מכבי פתח תקוה

ראשון, 20:00: הפועל באר שבע - הפועל חיפה (ספורט2)
ראשון, 20:30: מכבי תל אביב - עירוני טבריה

שני, 20:00: בני סכנין - מכבי נתניה (ספורט1)
שני, 20:00: הפועל חדרה - מ.ס. אשדוד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully