וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שועה לצד טוומאסי, יונה על הספסל: ההרכב המסתמן של בית"ר

הירושלמים "יתארחו" אצל הקבוצה המפתיעה של מימר (שבת, 20:00, ספורט3) מלווים בכ-10,000 צהובים-שחורים. ריינה מצפה לשיא הכנסות

שרון מימר לפני המשחק מול בית"ר ירושלים/האתר הרשמי של מכבי בני ריינה

בני ריינה

אחרי שפתחה את העונה בצורה נפלאה עם 10 נקודות מתוך 12 אפשריות, הקבוצה של מימר רוצה להמשיך מאותה נקודה במשחק ה"בית" בבלומפילד. כזכור, בצל המלחמה בצפון ולאור הנחיות פיקוד העורף, לא ניתן לקיים את המשחק עם קהל באיצטדיון גרין ולכן בחרו בריינה להעתיק את ההתמודדות לבלומפילד.

על פי קצב מכירת הכרטיסים ולאחר שלמעלה מ-8,000 כרטיסים כבר נמכרו למשחק, מצפים בריינה להכנסת שיא של כל הזמנים מבחינתם, גם אם לוקחים בחשבון שהוצאות האירוח נאמדות בכ-300 אלף ש"ח, כפי שפורסם כאן. אם לא תהיה החמרה במצב הביטחוני באיזור תל אביב, מצפים בריינה לכ-12 אלף צופים באצטדיון, מה שיכניס למעלה מחצי מיליון שקל לקופת המועדון.

בצד המקצועי מסתמן שמימר יפתח עם הרכב זהה ל-11 שפתחו בניצחון על הפועל ירושלים במחזור הקודם. הבלם סאמביניה התאושש ממחלה וצפוי לפתוח במרכז ההגנה, כאשר קייס גאנם ומוחמד אוסמן צפויים לפתוח גם הם.

שרון מימר מאמן מכבי בני ריינה. ברני ארדוב
המומנטום יימשך? מימר/ברני ארדוב

בית"ר ירושלים

הקבוצה מהבירה תהיה מלווה בלפחות עשרת אלפים אוהדים, ורוצה לספק להם הצגה. שחקני הקבוצה שמחו מהעתקת המשחק מאיצטדיון גרין לבלומפילד ואמרו: "בנוף הגליל הקהל פחות משפיע ואחרי מה שהיה עם טבריה, עדיף בלומפילד עם כל הקהל שלנו. ועדיין - הקהל לא משחק וריינה קבוצה חזקה, נצטרך להיות יותר טובים ממה שהיינו עד היום כדי לנצח".

ברק יצחקי מתלבט לגבי ה-11, כשהוא לוקח בחשבון גם את המשחק נגד מכבי חיפה והעומסים הצפויים. איסמעילה סורו יפתח באחד משני המשחקים אך נראה כי מחר יתחיל על הספסל, כשמיירון ג'ורג' יקבל קרדיט בהתקפה. גריגורי מורוזוב המורחק ייעדר. מי שהתאמן לסירוגין בימים האחרונים הוא עדי יונה, שחש ברע גם באימון המסכם. הקשר אמור להיות כשיר למשחק ויתכן שיפתח, אבל בשלב זה נראה שיתחיל על הספסל, בעוד ירדן שועה ופטריק טוומאסי יפתחו יחד לצד ג'ורג'.

אוהדי בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
10,0000 צהובים-שחורים ביציע? אוהדי בית"ר/ברני ארדוב

טריוויה

* מכבי בני ריינה ברצף של שלושה ניצחונות על בית"ר ירושלים ומחזיקה מולה במאזן 1:4 מאז הצטרפותה לליגת העל.

* ניצחון הליגה היחיד של בית"ר היה בינואר 2023, כאשר אורי דהן בשער הבכורה שלו בקבוצה ודנילו אספרייה קבעו 0:2 בגרין.

* משחקיה של בני ריינה הבלתי מנוצחת סיפקו הכי הרבה שערים עד כה. היא כבשה 10 (יותר מכל קבוצה אחרת), ספגה שישה והממוצע עומד על ארבעה שערים למשחק.

* כל 14 משחקי החוץ האחרונים של בית"ר בליגה הסתיימו בהכרעה (שבעה ניצחונות ושבעה הפסדים), מאז ה-1:1 מול מכבי חיפה בדצמבר אשתקד.

הרכבי הקבוצות

שופט: יואב מזרחי
אצטדיון: בלומפילד

משחקי המחזור החמישי:

שבת, 19:15: עירוני קרית שמונה - מכבי חיפה (ספורט4)
שבת, 20:00: מכבי בני ריינה - בית"ר ירושלים (ספורט3)
שבת, 20:00: הפועל ירושלים - מכבי פתח תקוה

ראשון, 20:00: הפועל באר שבע - הפועל חיפה (ספורט2)
ראשון, 20:30: מכבי תל אביב - עירוני טבריה

שני, 20:00: בני סכנין - מכבי נתניה (ספורט1)
שני, 20:00: הפועל חדרה - מ.ס. אשדוד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully